مقاله کنترل همزمان توان اکتیو و راکتیو ژنراتور القایی دو سو تغذیه مجهز به توربین باد با استفاده از کنترل مد لغزشی مرتبه دوم چند وروردی چند خروجی با الگوریتم پیچش فوقالعاده


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کنترل همزمان توان اکتیو و راکتیو ژنراتور القایی دو سو تغذیه مجهز به توربین باد با استفاده از کنترل مد لغزشی مرتبه دوم چند وروردی چند خروجی با الگوریتم پیچش فوقالعاده دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کنترل همزمان توان اکتیو و راکتیو ژنراتور القایی دو سو تغذیه مجهز به توربین باد با استفاده از کنترل مد لغزشی مرتبه دوم چند وروردی چند خروجی با الگوریتم پیچش فوقالعاده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنترل همزمان توان اکتیو و راکتیو ژنراتور القایی دو سو تغذیه مجهز به توربین باد با استفاده از کنترل مد لغزشی مرتبه دوم چند وروردی چند خروجی با الگوریتم پیچش فوقالعاده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کنترل همزمان توان اکتیو و راکتیو ژنراتور القایی دو سو تغذیه مجهز به توربین باد با استفاده از کنترل مد لغزشی مرتبه دوم چند وروردی چند خروجی با الگوریتم پیچش فوقالعاده :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
در این مقاله یک استراتژی کنترل همزمان توان اکتیو و راکتیو برای یک ژنراتور القایی دو سو تغذیهd FIG متصل به شبکه بر اساس توربین بادی سرعت متغیر با بازیابی توان لغزشی ارائه شده است. اهداف کنترلی بسته به سرعت متغیر باد، در نواحی عملکرد مختلف تغییر میکند. در این مقاله هدف بیشینه کردن توان اکتیو قابل جذب از باد در ناحیه سرعت های باد کمتر از مقدار نامیست، در حالی که توان راکتیو استاتور بر اساس نیاز شبکه تنظیم میشود و دارای مرجع خارجی است. طراحی کنترل بر اساس مدهای لغزشی مرتبه دوم SOSM و لیاپانوف صورت میگیرد که از الگوریتم پیچش فوق العاده که بتواند به سیستمهای غیر خطی چند ورودی-چند خروجی MIMO اعمال شود، استفاده میکند. به دلیل لرزش کمتر سیستم های مد لغزشی مرتبه بالاتر نسبت به مد لغزشی مرتبه اول متداول از کنترل کننده مد لغزشی مرتبه دوم استفاده شده است. الگوریتم پیچش فوق العاده الگوریتمی است که در سیستم های لغزشی مرتبه دوم پاسخ بهتری دارد و در این طراحی به کار گرفته شده است.شهرت مقاوم بودن روشهای لغزشی، کارایی الگوریتم و مشخصات بهرههای آن، در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته و کنترل سریع، دقیق و با لرزش بسیار کم بدست آمده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.