مقاله مقایسه دانش آموزان دبیرستانی پسر با سبک های یادگیری مختلف از لحاظ سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی در شهرستان شادگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه دانش آموزان دبیرستانی پسر با سبک های یادگیری مختلف از لحاظ سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی در شهرستان شادگان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه دانش آموزان دبیرستانی پسر با سبک های یادگیری مختلف از لحاظ سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی در شهرستان شادگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه دانش آموزان دبیرستانی پسر با سبک های یادگیری مختلف از لحاظ سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی در شهرستان شادگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه دانش آموزان دبیرستانی پسر با سبک های یادگیری مختلف از لحاظ سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی در شهرستان شادگان :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
محیط خانواده ، مدرسه و وسایل ارتباط جمعی در فراهم ساختن امکان یادگیری سازگاری با محیط نقش و مسئولیت مهمیبر عهده دارند. هدف: هدف کلی این پژوهش مقایسه دانش آموزان پسر اول دبیرستان با سبک های یادگیری متفاوت از لحاظسازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی در شهرستان شادگان است. روش پژوهش به کار رفته در این پژوهش، علی- مقایسه ایاست. نمونه پژوهش شامل ۳۲۰ نفر از دانش آموزان پسر پایه اول دبیرستانهای شهرستان شادگان است که در سال تحصیلی۹۰-۱۳۸۹ مشغول به تحصیل بوده اند و با روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای انتخاب شده اند. برای سنجش متغیر-های این پژوهش از پرسشنامه سبک های یادگیری کلب (LSI) و پرسشنامه شخصیتی کالیفرنیا (CTP) استفاده شد. در این پژوهش معدل نوبت اول دانش آموزان، ملاک عملکرد تحصیلی در نظر گرفته شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش هایتحلیل واریانس چند متغیری (مانوا) و تحلیل واریانس تک متغیری (آنوا) استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که بین دانشآموزان دبیرستانی پسر با سبک های یادگیری مختلف از لحاظ سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی در سطح ۰/۰۰۱ تفاوت معنی داری وجود دارد. همچنین نتایج پژوهش نشان داده است که دانش آموزان با سبک یادگیری همگرا در مقایسه با دانشآموزان با سبک یادگیری واگرا از سازگاری اجتماعی بیشتری بر خوردارند و عملکرد تحصیلی بالاتری دارند. سبک یادگیریدانش آموزان میتواند به عنوان یکی از متغیرهای مهم شناختی در سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی آنها نقش مهمی ایفا کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.