مقاله فرایند مدیریت استراتژیک نوآوری در خدمات براساس مدل کافمن و ففر (مورد کاوی: شرکتهای توزیع غرب کشور)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله فرایند مدیریت استراتژیک نوآوری در خدمات براساس مدل کافمن و ففر (مورد کاوی: شرکتهای توزیع غرب کشور) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله فرایند مدیریت استراتژیک نوآوری در خدمات براساس مدل کافمن و ففر (مورد کاوی: شرکتهای توزیع غرب کشور) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فرایند مدیریت استراتژیک نوآوری در خدمات براساس مدل کافمن و ففر (مورد کاوی: شرکتهای توزیع غرب کشور)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله فرایند مدیریت استراتژیک نوآوری در خدمات براساس مدل کافمن و ففر (مورد کاوی: شرکتهای توزیع غرب کشور) :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
این پژوهش با هدف ارائه ی مدلی برای تبیین فرایند مدیریت استراتژیک نوآوری در خدمات طراحی گردیده است برای طراحی مدل پژوهش از روش مدلسازی ساختاری تفسیری بهره گرفته شده است و تعامل میان مولفه های درونی مدل با یکدیگر و با مطالعه ی پیشینه ی موضوع و بهره گیری از نظرات خبرگان مورد ارزیابی قرار گرفته است. روش نمونه گیری با توجه به بکارگیری دانشگاهی و مدیران صنعت برق، از پنج شاخص استفاده شده است مدل نهایی پژوهش شامل ۵ مولفه می باشد که تقدم، تاخر و تعامل میان آنان مشخص شده است و نقش هر کدام از مولفه ها را که شامل استراتژی نوآوری، مدیریت خلاقیت و ایده ها، مدیریت انتخاب، مدیریت اجرا و مدیریت منابع انسانی، قابلیتاجرایی هر کدم تبیین می گرداند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.