مقاله بررسی تأثیر اعتبار برند تجاری بر ثبات جریان نقدی و سیاستهای مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر اعتبار برند تجاری بر ثبات جریان نقدی و سیاستهای مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر اعتبار برند تجاری بر ثبات جریان نقدی و سیاستهای مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر اعتبار برند تجاری بر ثبات جریان نقدی و سیاستهای مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر اعتبار برند تجاری بر ثبات جریان نقدی و سیاستهای مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
هدف این پژوهش، بررسی تأثیر اعتبار برند تجاری بر ثبات جریان نقدی و سیاست های مالی شرکت های پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران است. این پژوهش از نوع مطالعه کتابخانه ای و تحلیلی- علی بوده و مبتنی برتحلیل داده های تابلویی (پانل دیتا) است. در این پژوهش اطلاعات مالی ۱۰۹ شرکت پذیرفته شده در بورساوراق بهادار تهران در طی دوره زمانی ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲ بررسی شده است ( ۶۵۴ شرکت – سال). برای تجزیه وتحلیل نتایج به دست آمدهی پژوهش از نرمافزارهای Eviews 7, Spss 20 و Minitab 16 استفاده شده است.نتایج تحقیق در ارتباط با تأیید فرضیه اول پژوهش نشان از آن داشت که اعتبار برند تجاری بر ثبات جریان هاینقدی تأثیر معنادار و معکوسی دارد. همچنین با توجه به تجزیه و تحلیل های صورت گرفته در ارتباط با تأییدفرضیه دوم پژوهش به این نتیجه رسیدیم که اعتبار برند تجاری بر رتبه اعتباری ، تأثیر معنادار و مستقیمی وجوددارد و در ادامه نتایج پژوهش در ارتباط با فرضیه سوم پژوهش نشان از آن داشت که اعتبار برند تجاری بر نسبتاهرم مالی ، تأثیر معنادار و معکوسی دارد و در نهایت با توجه به تجزیه و تحلیل های صورت گرفته در ارتباط بافرضیه چهارم پژوهش به این نتیجه رسیدیم که اعتبار برند تجاری بر نسبت دارایی های نقدی اثر معنادار ومستقیمی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.