مقاله پیش بینی سطح سودمندی مشتریان، به کمک خوشه بندی داده های مشتریان بر مبنای ارزش طول عمر مشتری جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پیش بینی سطح سودمندی مشتریان، به کمک خوشه بندی داده های مشتریان بر مبنای ارزش طول عمر مشتری جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیش بینی سطح سودمندی مشتریان، به کمک خوشه بندی داده های مشتریان بر مبنای ارزش طول عمر مشتری جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیش بینی سطح سودمندی مشتریان، به کمک خوشه بندی داده های مشتریان بر مبنای ارزش طول عمر مشتری جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیش بینی سطح سودمندی مشتریان، به کمک خوشه بندی داده های مشتریان بر مبنای ارزش طول عمر مشتری جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
در این مقاله، پس از جمع آوری داده های مشتری و شناسایی و تحلیل آنها، مشتریان بر اساس ویژگی های مشابه و سودمندی، به چند گروه خوشه بندی شده اند و در مواجه با هر خوشه، استراتژی های مخصوص به همان خوشه، به کار گرفته شده است. در این صورت میتوان با جلب رضایت مشتریان سودمند، وفاداری آنها را به سازمان افزایش داد و به مزیت رقابتی پایدار دستیافت. همچنین علاوه بر خوشه بندی مشتریان، سطح سودمندی مشتریان برای سازمان، پیش بینی می گردد. از این رو سازمان میتواند با آگاهی به سطح سودمندی مشتریان، تصمیمات صحیحی را جهت ادامه ی ارتباط با مشتری/ عدم ارتباط با مشتری، بگیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.