مقاله بررسی رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی و اعتماد مشتریان (موردمطالعه: هتل های سه ستاره و چهار ستاره استان کردستان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی و اعتماد مشتریان (موردمطالعه: هتل های سه ستاره و چهار ستاره استان کردستان) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی و اعتماد مشتریان (موردمطالعه: هتل های سه ستاره و چهار ستاره استان کردستان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی و اعتماد مشتریان (موردمطالعه: هتل های سه ستاره و چهار ستاره استان کردستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی و اعتماد مشتریان (موردمطالعه: هتل های سه ستاره و چهار ستاره استان کردستان) :
تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
هدف این مقاله بررسی رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی و اعتماد مشتریان در هتل های سه ستاره و چهار ستاره استانکردستان می باشد. در این مقاله ابتدا به مرور مفاهیم و مبانی نظری پرداخته شده و سپس با استفاده از مطالعات و پژوهش های پیشینشاخص های اندازه گیری هر یک از مؤلفه ها و ابعاد موردبررسی در این مطالعه استخراج شده است. نمونه آماری این پژوهش شامل۱۲۹ نفر از مدیران و کارکنان هتلهای سه ستاره و چهار ستاره استان کردستان و ۲۶۶ نفر از مشتریان این هتل ها بوده است. داده هایپژوهش با پرسشنامه گردآوری شد و درنهایت با استفاده از الگوی معادلات ساختاری، فرضیه های پژوهش موردبررسی قرار گرفت.نتایج نشان داد بین مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی و ابعاد آن (محیط زیست، جامعه و سهامداران) و اعتماد مشتریان رابطه معناداریوجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.