مقاله پایدارسازی جانبی بهینه خودرو با استفاده از کنترلر چندمتغیره مدلغزشی مرتبه ۲
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله پایدارسازی جانبی بهینه خودرو با استفاده از کنترلر چندمتغیره مدلغزشی مرتبه ۲ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله پایدارسازی جانبی بهینه خودرو با استفاده از کنترلر چندمتغیره مدلغزشی مرتبه ۲ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پایدارسازی جانبی بهینه خودرو با استفاده از کنترلر چندمتغیره مدلغزشی مرتبه ۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله پایدارسازی جانبی بهینه خودرو با استفاده از کنترلر چندمتغیره مدلغزشی مرتبه ۲ :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
اساسا ساختارکنترلی درسیستم های پایداری خودرو سلسله مراتبی است ویک سیستم کنترلی سطح پایین برای تضمین حصول مقدار استنتاج شده توسط سیستم کنترلی سطح ب لا ضروری است. از آنجاکه دینامیک چرخ بسیار سریعتر از دینامیک خودرو است از یک کنترل سطح پایین برای کنترل لغزش طولی و لغزش جانبی چرخها استفاده شده است ازطرفی نیاز به کنترل سطح بالا برای تامین مقادیر مطلوب برای تعقیب توسط کنترل سطح پایین است که این وظیفه توسط یک کنترلر مدلغزشی مرتبه دوانجام پذیرفته است برای توزیع بهینه ی نیروهای کنترلی حاصل ازکنترلر سطح بالا ازواحدتخصیص کنترل استفاده شده است هنگام توزیع نیروها محدودیت های اشباع عملگرهادرنظر گرفته شده است ازانجا که تابع هزیه و تمامی قیود آن محدب است باتبدیل فرم مسئله ی بهینه سازی به فرم خاصی ازمسائل بهینه سازی محدب حل آن با روشهای عددی توسط نرم افزار ممکن شده است درنهایت عملکرد سیستم کنترلی طراحی شده توسط شبیه سازهای مختلف درشرایط سخت مانوری خودرو صحه گذاری شده است نتایج بدست آمده نشانگر بهبود عملکرد خودرو توسط ساختارکنترلی ارایه شده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.