مقاله رابطه ی میان عزت نفس مشروط، عزم و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان سال دوم دبیرستان های شهر نورآباد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه ی میان عزت نفس مشروط، عزم و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان سال دوم دبیرستان های شهر نورآباد دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه ی میان عزت نفس مشروط، عزم و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان سال دوم دبیرستان های شهر نورآباد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه ی میان عزت نفس مشروط، عزم و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان سال دوم دبیرستان های شهر نورآباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه ی میان عزت نفس مشروط، عزم و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان سال دوم دبیرستان های شهر نورآباد :
تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی، رابطه ی میان عزت نفس مشروط، عزم و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزانسال دوم دبیرستان های شهر نورآباد در سال تحصیلی ۹۴-۹۳؛ ۱۹۵ نفر دانش آموز با روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای برگزیده شدند. آزمودنی ها به پرسش نامه های عزم و خودارزشمندی مشروط پاسخ دادند. معدل دانشآموزان نیز شاخص پیشرفت تحصیلی در نظر گرفته شد. طرح این پزوهش از نوع توصیفی- همبستگی بوده است. برای تحلیل داده ها با شاخص های آماری توصیفی و استنباطی همبستگی پیرسون ،رگرسیون و آزمون tمستقل استفاده شد:نتایج نشان داد که میان عزم و پیشرفت تحصیلی همبستگی معنادار است. بین خودارزشمندی و پیشرفتتحصیلی (معدل) همبستگی معنادار دیده نمی شود .بین پایه و پیشرفت تحصیلی ضریب همبستگی معنادار نیست.تفاوت معناداری بین خودارزشمندی مشروط و عزم در بین دختران و پسران وجود ندارد. اما تفاوت بین پیشرفتتحصیلی دخترها و پسرها معنادار می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.