بررسی و بکارگیری واقعیت مجازی در آموزش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی و بکارگیری واقعیت مجازی در آموزش دارای ۱۰۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی و بکارگیری واقعیت مجازی در آموزش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
بخشی از فهرست مطالب پروژه بررسی و بکارگیری واقعیت مجازی در آموزش
چکیده
فصل اول:تعریف واقعیت مجازی و کاربردها
۱ـ۱ـ تعریف واقعیت مجازی
۱ـ۲ـ تاریخچه واقعیت مجازی
۱_۳_۱_ واژگان
۱_۳_۲_خصوصیات VRشناور
۱_۳_۳_محیط های مجازی مشترک
۱_۳_۴_VRغیرشناور
۱ـ۴ـ VRML
۱ـ۵ـ فن آوری های مربوط به VR
۱ـ۶ـ کاربردها
فصل دوم:انواع کارهای انجام شده در زمینه آموزش
۲ـ۱ـ شبیه سازی برای سربازان
۲ـ۲ـ شبیه سازی برای خلبانان
۲ـ۳ـ جسم ها و ذهن های مجازی(آموزش در پزشکی)..
۲ـ۴ـ VR در کلاس(شبیه سازی برای آموزش در کلاس)..
۲ـ۵ـ شبیه سازی برای آموزش دانشجویان_دانش آموزان_بیماران
۲ـ۶ـ تورهای مجازی
۲ـ۷ـ ارزیابی VR آموزشی
فصل سوم:ترجمه ی دو مقاله تخصصی در زمینه ی به کارگیری واقعیت مجازی در آموزش
۳ـ۱ـ سیستم آموزش شبیه سازی تجهیزات بر مبنای واقعیت مجازی
۳ـ۲ـ تدوین یک سیستم آموزش طب سوزنی و استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی
پیشنهاد
مراجع
فهرست شکل ها
شکل۱:SENSORAMA
شکل۲:نمایشگر روی سر
شکل۳:نمای داخلی دستکش داده ها
شکل۴: دستکش داده ها
شکل۵:VRدر بیوشیمی
شکل۶: VRدر پزشکی
شکل۷:CAVE
شکل۸:HMD
شکل۹:BOOM
شکل۱۰:سیستم CAVE
شکل۱۱: نمای بیرونی دستکش داده ها
شکل۱۲:حرکت دادن فرمان اتومبیل
شکل۱۳:ایجاد یک تیم با VR
شکل۱۴:پرداخت راه پله
شکل۱۵:دنیای مجازی واقعی و انتزاعی
شکل۱۶:شبیه سازی برای سربازان
شکل۱۷: شبیه ساز پرواز
شکل۱۸:شبیه ساز آموزشی
شکل۱۹:VRدر جراحی
فهرست جدول ها
جدول ۱
جدول ۲
بخشی از منابع و مراجع پروژه بررسی و بکارگیری واقعیت مجازی در آموزش
{۱}F.shirota,acu-points quick cure ,kodansha
Shphia books (2002)in Japanese
{۲}H.MORI,INITATION OF ACUPUNCTURE,IDO-NO-NIPPON
SHAINC.,PP,8-14,(1971)(IN JAPANESE)
{۳}MEIJI UNIVERSITY OF ORIENTAL MEDICINE,
HTTP://WWW.MEIJI-U.AC.JP/
{۴}I.SUGIYYAIMA,MANUAL OF ACUPUNCTURE.GENSOSHA,INC.
PP.13-21(2003)(IN JAPANESE)
{۵}LAIN-YI CHEN,HIDETOSHI ATSUMI AND HIDEO FUJIMOTO,
A COMPUTER TRANING SYSTEM FOR ACUPUNCTURE WIDTH
FORCE FEED BACK ,PROCEEDINGS OF THE FIRST INTERNATIONAL
CONFERENCE ON COMPLEX MEDICAL ENGINEERING,
PP.245-248(2005)
{۱}YANG SI,LI XIAONIN,AND XIE HUI,"UAV SERVICING AND TRANING SYSTEM BASED ON VR AND HLA",IN PROCEEDINGS OFF ICEMI 2007,2007,PP.341-345.
{۲}WANG CHENG ZHOU JUN-QING,TECNOLOGY OF VISUAL
SIMULATION MODEL BASED ON CREATOR .HAU ZHONG SCIENCE AND
TECNOLOGY UNIVERSITY PRESS,WUHAN,2005
{۳}GONG ZUO-RONG,PROGRAM OF VEGA.DEFENSE INDUSTRYES
PRESS ,BEGING,2002
{۴}LIANXING JIA ,SHIGANGS HAN LIN WANG.HUA LIU,"DEVELOPMENT AND REALIZATION OF A STREET DRIVING SIMULATOR FOR VI RTUAL TOUR",IN PROCEEDINGS OF ANSS 07,2007,PP.1-4
{۵}SHINENG CHEN ,LEMEI XU,HUILI,"RECEARCH ON 3D
MODELING IN SCENE SIMULATION BEASED ON CREATOR AND
۳DSMAX",IN PROCEEDINGS OF ICMA05 ,2005,PP.1736-1740.
{۶}GREWIN DE HANN,MICHAL KOUTEK,FRIST H.POST,"FLEXIBLE
ABSTRACTION LAYERS FOR VR APPLICTION DEVELOPMENT",IEEE
VIRTOAL REALITY CONFERENCE,2007,PP.239-242.
{۷} http://www.ieeexplore.ieee.org
{۸} http://www-vrl.umich.edu/intro
{۹} http://www.scienceclarified.com
{۱۰} http://design.osu./edu/clarson/history/lesson17.html
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.