مقاله بررسی و اولویت بندی چالش های پیش رو و محتمل در حوزه طراحی نرم افزارهای آموزشی (از دیدگاه متخصصین)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و اولویت بندی چالش های پیش رو و محتمل در حوزه طراحی نرم افزارهای آموزشی (از دیدگاه متخصصین) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و اولویت بندی چالش های پیش رو و محتمل در حوزه طراحی نرم افزارهای آموزشی (از دیدگاه متخصصین)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و اولویت بندی چالش های پیش رو و محتمل در حوزه طراحی نرم افزارهای آموزشی (از دیدگاه متخصصین)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و اولویت بندی چالش های پیش رو و محتمل در حوزه طراحی نرم افزارهای آموزشی (از دیدگاه متخصصین) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
این پژوهش با هدف بررسی و شناسایی چالش های پیش رو و محتمل در حوزه طراحی نرم افزارهای آموزشی از دیدگاه متخصصین استانهای غرب کشور انجام گرفت. از لحاظ روش توصیفی به شیوه ی پیمایشی و همچنین از لحاظ اجرا میدانی است. جامعه آماری در پژوهش حاضر شامل سه گروه از متخصصین حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، تکنولوژی آموزشی و طراحی و برنامه ریزی در غرب کشور می باشند که در دانشگاه های رازی و آزاد اسلامی کرمانشاه، دانشگاه بوعلی همدان، دانشگاه ایلام و دانشگاه سنندج حضور دارند و تعداد آنها ۷۵ نفر می باشد. جهت تعیین حجم نمونه آماری از روش کوکران استفاده شد که حجم نمونه آماری ۶۵ نفر برآورد گردید. جهت گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. همچنین به منظور گردآوری اطلاعات و مؤلفه های مورد استفاده در پرسشنامه از تکنیک توافق محور دلفی استفاده گردید. روایی پرسشنامه توسط چند تن (هشت نفر) از اساتید و متخصصین فناوری اطلاعات و ارتباطات، تکنولوژی آموزشی و طراحان برنامه ریزی درسی مورد تأیید قرار گرفت. پایایی پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت که ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه (۰/۸۱) بود. برای تجزیه و تحلیل داده ها از شاخص های آمار توصیفی و آمار استنباطی (آزمون خی دو) استفاده گردید. تجزیه و تحلیل یافته ها نشان داد که از دیدگاه متخصصین هر سه حوزه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، تکنولوژی آموزشی و طراحی و برنامه ریزی آموزشی شناسایی و بررسی چالش های پیش رو و محتمل در طراحی نرم افزارهای آموزشی در حد زیاد و خیلی زیاد برآورد گردید. از دیدگاه متخصصین هرسه حوزه، بررسی شناسایی چالش های پیش رو در طراحی نرم افزارهای آموزشی بدین صورت اولویت بندی شد: ۱- منابع مالی (۹۶/۰۱) ، ۲- تکنولوژی آموزشی (۸۸/۸۳)، ۳- رشد و گسترش فناوری های نوین (۶۹/۱۶)، ۴- منابع انسانی (۴۵/۸۶)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.