مقاله تاثیر بکارگیری مدیریت ارتباط مشتری در سازمان ها


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر بکارگیری مدیریت ارتباط مشتری در سازمان ها دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر بکارگیری مدیریت ارتباط مشتری در سازمان ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر بکارگیری مدیریت ارتباط مشتری در سازمان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر بکارگیری مدیریت ارتباط مشتری در سازمان ها :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
مدیریت ارتباط با مشتریان یک راهبرد تجاری است که از آن به عنوان کلید موفقیت سازمانها در قرن ۲۱ یاد می کنند .امروزه به منظور حفظ قدرت رقابتی همه سازمانها به دنبال راهی برای توسعه، حفظ و نگهداری، پایداری ، دقت ومجموعه بهنگامی از مشتری ، محصول ، اطلاعات و خدمات در طول مدت بازاریابی و فروش خدمات و پشتیبانی می باشند که بر CRM استوار هستند . مدیریت روابط مشتری, برای شرکت این امکان را فراهم می آورد که همه انواع مشتریانی را که در محدوده خدمات آن قرار می گیرند پوشش دهد, و همینطور امکان انتخاب برنامه بازاریابیای را که به بهترین شکل طرز فکر مشتری را نسبت به شرکت و توانایی خرید محصولات و خدمات آن تغییر دهد,فراهم می آورد. در این مقاله به معرفی مدیریت ارتباط مشتری و انواع آن و مزایا و تاثیری که بر سازمان دارد می پردازیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.