مقاله طراحی، ساخت و بازرسی مخازن تحت فشار کامپوزیتی CNG
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی، ساخت و بازرسی مخازن تحت فشار کامپوزیتی CNG دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی، ساخت و بازرسی مخازن تحت فشار کامپوزیتی CNG کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی، ساخت و بازرسی مخازن تحت فشار کامپوزیتی CNG،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی، ساخت و بازرسی مخازن تحت فشار کامپوزیتی CNG :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
مقاله حاضر به معرفی مخازن کامپوزیتی تحت فشار برای ذخیره سازی گاز طبیعی اتومبیل می پردازد. در این مخازن از پوسته کامپوزیتی از الیاف آغشته به رزین جهت تحمل بار ناشی از فشار داخلی مخزن استفاده شده است. یک یا دو عدسی لزی در دو انتهای پوسته مخزن امکان ورود و خروج گاز را فراهم می کنند. در این مقاله عوامل موثر در طراحی مخازن اتومبیل، معیار انتخاب ماده مناسب و نحوه اتصال عدسی به پوسته مورد بحث قرار گرفته است. استفاده از مخازن کامپوزیتی باعث کاهش بارهای اعمالی و کاهش تغییرات رفتار دینامیکی خودرو می شود. همچنین هر چند که هزینه اولیه مخازن کامپوزیتی حدود ۲ تا ۲/۵ برابر مخازن فولادی است لیکن هزینه هایصرفه جویی و عدم تغییر مشخصات سیستمی خودرو این افزایش هزینه اولیه را تامین و باعث کاهش چندین برابر هزینه های جانبی خواهد شد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.