مقاله بررسی رابطه بین هویت نام و نشان برند بر وفاداری مشتریان فروشگاه فرهنگیان شهرستان نور آباد ممسنی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه بین هویت نام و نشان برند بر وفاداری مشتریان فروشگاه فرهنگیان شهرستان نور آباد ممسنی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین هویت نام و نشان برند بر وفاداری مشتریان فروشگاه فرهنگیان شهرستان نور آباد ممسنی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین هویت نام و نشان برند بر وفاداری مشتریان فروشگاه فرهنگیان شهرستان نور آباد ممسنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین هویت نام و نشان برند بر وفاداری مشتریان فروشگاه فرهنگیان شهرستان نور آباد ممسنی :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
این کار پژوهشی با هدف بررسی رابطه بین هویت نام ونشان برند بر وفاداری مشتریان فروشگاه فرهنگیان شهر نورآباد ممسنی درسال ۱۳۹۴-۱۳۹۳ به اجرا درآمده است. روش اجرای تحقیق پیمایشی، شیوه نمونه گیری به صورت خوشه ای و جامعه آماری تحقیق حدود ۷۱۶ نفر از مشتریان فروشگاه فرهنگیان شهر نورآباد می باشد نمونه آماری تحقیق با استفاده از جدول مورگان جرسی تعداد ۲۴۸ نفر تعیین شد به همین منظور تعداد ۲۴۸ پرسشنامه بین نمونه مورد بررسی توزیع و جمع آوری گردید. ابزار سنجش در این تحقیق پرسشنامه می باشد که براساس فرضیات تحقیق دارای ۳۹ سوال می باشد تهیه شد است براساس نتایج بدست آمده از آزمون ضریب همبستگی پیرسون میزان وفاداری مشتریان فروشگاه فرهنگیان با ۹۵ % احتمال متاثر از هویت نام و نشان تجاری قوی کالاها می باشد, با ۹۸ % احتمال متاثر از اعتبار نام و نشان تجاری کالاها می باشد با ۹۹ % احتمال متاثر از سادگی نام ونشان تجاری کالاها می باشد, با ۹۵ % احتمال متاثر از عاطفی بودن نام ونشان تجاری کالاها می باشدو با ۹۹ % احتمال متاثر از پویایی نام و نشان تجاری قوی کالاها است پس می توان نتیجه را به کل جامعه آماری تعمیم داد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.