مقاله تاثیرروش های نوین تدریس بریادگیری وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیرروش های نوین تدریس بریادگیری وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیرروش های نوین تدریس بریادگیری وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیرروش های نوین تدریس بریادگیری وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیرروش های نوین تدریس بریادگیری وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
پژوهش حاضربا هدف بررسی تاثیرروش های نوین تدریس برچیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دومصورت گرفت پژوهش حاضر، آزمایشی با طرح پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل بوده و جامعه آماری آن را کلیه –دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهرستان رشتخوار که در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ مشغول به تحصیل بودند راتشکیل داد که تعداد ۶۰ دانش آموز دختر به شیوه تصادفی ساده انتخاب شدند و در دو گروه آزمایش و کنترل (هر گروه ۳۰ نفر) قرارگرفتند . ابزارهای پژوهش شامل پرسش نامه تفکر انتقادی واتسون و گلیزر و پرسشنامه نگرش سنج تحصیلی اکبری ،کتبو روش ها و فنون نوین تدریس و مجموعه کتب آموزش فعال مرتبط با روش های نوین تدریس بود.در روش تجزیه و تحلیل داده ها ، ازآزمون آماری t گروههای مستقل، استفاده شد و این نتایج حاصل شد . ۱- الگوی کاوشگری به عنوان یک روش نوین تدریس بر تفکر انتقادی دانش آموزان تاثیر معنا داری دارد. ۲- روش های نوین تدریس وازجمله الگوی کاوشگری برافزایش نگرش مثبت وکاهش نگرش منفی دانش آموزان نسبت به کتاب درسی تاثیر معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.