مقاله بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند شرکت کاله در بازارهای جهانی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند شرکت کاله در بازارهای جهانی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند شرکت کاله در بازارهای جهانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند شرکت کاله در بازارهای جهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند شرکت کاله در بازارهای جهانی :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
هدف اصلی این تحقیق تاثیر بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند در شرکت کاله می باشد. دستیابی به مزیت رقابتی در دنیای امروز، تنها با تکیه بر ویژگی های کارکردی محصولات و خدمات حاصل نمیشود، بلکه در عصر حاضر، برند مهم ترین عامل متمایزکننده یک شرکت تجاری از رقبا است. بازاریابی سبز به عنوان متغیری مهم در ارزش ویژه برند مطرح است و در واقع سوال اصلی این تحقیق در مورد تاثیر بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند در شرکت کاله می باشد. برای انجام این پژوهش از دو روش اسنادی و پیمایشی استفاده شد و جهت جمع آوری داده ها از تکنیک پرسشنامه استفاده شد. همچنین روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای و حجم نمونه با استفاده از فرمولکوکران ۳۳ نفر انتخاب شدند. نتیجه تحقیق رابطه بازاریابی سبز با آگاهی از نام تجاری، کیفیت ادراک شده، وفاداری به نام تجاری و تداعی نام تجاری در شرکت کاله را نشان می دهد. فرضیه اصلی تحقیق نیز تایید رابطه بازاریابی سبز و اجزای ویژه برنددر شرکت کاله را نشان می دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.