مقاله تأثیر تلفیق هوش معنوی و هیجانی بر فلسفه برای کودکان در افزایش مهارتهای کلامی بمنظور اثربخشی آموزشی (ارائه مدل مفهومی)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر تلفیق هوش معنوی و هیجانی بر فلسفه برای کودکان در افزایش مهارتهای کلامی بمنظور اثربخشی آموزشی (ارائه مدل مفهومی) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر تلفیق هوش معنوی و هیجانی بر فلسفه برای کودکان در افزایش مهارتهای کلامی بمنظور اثربخشی آموزشی (ارائه مدل مفهومی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر تلفیق هوش معنوی و هیجانی بر فلسفه برای کودکان در افزایش مهارتهای کلامی بمنظور اثربخشی آموزشی (ارائه مدل مفهومی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر تلفیق هوش معنوی و هیجانی بر فلسفه برای کودکان در افزایش مهارتهای کلامی بمنظور اثربخشی آموزشی (ارائه مدل مفهومی) :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
اثربخشی آموزشی زمانی حاصل می شود که برگشت سرمایه انسانی رخ دهد. یعنی مجموعه افراد تعلیم دیده در آن بتوانند بر کیفیت زندگیخود و اجتماعی که در آن زندگی می کنند تاثیر بگذارنند. بنابراین نیاز است برنامه های آموزشی و درسی در کنار آموزش به پرورش دانش آموزاننیز بپردازند. در واقع بمنظور اثربخشی آموزشی و پرورشی نیازمند برنامه ای هستیم که شکوفاشدن استعداد دانش آموزان را براساس ارزش هایموجود در جامعه تضمین نماید. لذا لازم است شاگردان پس از پشت سر گذاشتن فرآیندهای فکری مشکل، با استفاده از آموزش روشمندفلسفه برای کودکان، ظرفیت استدلالی خود را افزایش دهند و آن را فعالانه تمرین کنند. سپس بتوانند آنرا به جامعه انتقال دهند تا آموزشاثربخش اتفاق افتد. باتوجه به اینکه مهارتهای کلامی ابزار مهمی در انتقال این توانایی بشمار می رود لذا بمنظور تضمین نقش مهارتهای کلامیدر اثربخشی آموزشی نیازمند تقویت عواملی است که می بایست در محیط آموزشی به آن توجه ویژه ای شود. براین اساس هوش هیجانی وهوش معنوی تضمین کننده نقش اثربخش مهارتهای کلامی می باشند که در برنامه های آموزشی و درسی می بایست به آنان توجه ویژه ای شود.این مقاله درصدد است چارچوبی مفهومی از اثربخشی آموزشی با تاکید بر پایداری اثر آموزشی و با استفاده از مولفه های فلسفه برایکودکان (فبک)، هوش معنوی و هوش هیجانی ارائه دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.