مقاله تأثیر روش تدریس همیاری بر انگیزه پیشرفت، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی در درس علوم تجربی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر روش تدریس همیاری بر انگیزه پیشرفت، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی در درس علوم تجربی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر روش تدریس همیاری بر انگیزه پیشرفت، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی در درس علوم تجربی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر روش تدریس همیاری بر انگیزه پیشرفت، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی در درس علوم تجربی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر روش تدریس همیاری بر انگیزه پیشرفت، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی در درس علوم تجربی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
این پژوهش برای بررسی تاثیر روش تدریس همیاری بر روی انگیزه پیشرفت، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی در درس علومانجام شده است. به روش خوشه ای نمونه چهل نفره انتخاب و به صورت تصادفی در دو گروه آزمایش و کنترل قرار گرفتند.باگروه آزمایش تدریس به صورت همیاری انجام شده است. در این پژوهش از پرسشنامه های سنجش انگیزه پیشرفتهرمنس، پرسشنامه محقق ساخته پیشرفت تحصیلی در درس علوم و پرسشنامه خود پنداره استفاده شد. نتایج نشان داد روشتدریس همیاری به طور معنادار بر افزایش انگیزه پیشرفت، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی در درس علوم دانش آموزان موثر بوده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.