مقاله بررسی موانع مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان e-CRM در شرکتهای دولتی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی موانع مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان e-CRM در شرکتهای دولتی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی موانع مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان e-CRM در شرکتهای دولتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی موانع مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان e-CRM در شرکتهای دولتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی موانع مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان e-CRM در شرکتهای دولتی :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
در پژوهش حاضر با هدف بررسی موانع ارتباط الکترونیکی با مشتریان جهت افزایش رضایتمندی آنان در شرکت های دولتی، ۵ شاخص فرهنگی و رفتاری، بودجه ای و مالی، فرایندی و ساختاری، مدیریتی و استراتژیک و در نهایت تکنولوژیک و ارتباطی شناسایی شد. پژوهش حاضر یک مطالعه توصیفی است که به روش پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق ۳۰ هزار مشترک درسطح استان مازندران بوده که براساس جدول مورگان حجم نمونه ۴۰۰ نفر از کارکنان و مشترکین شرکت های دولتی این استان بصورت تصادفی انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بوده و برای آزمون و تجزیه و تحلیلفرضیات تحقیق اطلاعات با استفاده از کامپیوتر و از طریق نرم افزارآماری EXCEL, SPSS در بخش روش های توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برای روایی پرسشنامه براساس نظر خبرگان و کارشناسان طی ۵ مرحله بازنگری صورت پذیرفت و پایایی آن نیز طبق ضریب آلفای کرونباخ ۰۸۲۲ بدست آمدو. نتایج پژوهش نشان داد که در شرکت های دولتی استان مازندران براساس آزمون تی، این ۵ عامل جزو موانع ارتباط الکترونیکی با مشتری هستند. آزمون رانز تصادفی بودن اعضا را مورد تایید قرار داد و درنهایت براساس آزمون فریدمن، موانع ارتباط الکترونیکی با مشتری به ترتیب رتبه، موانع فرهنگی و رفتاری، موانع بودجه ای و مالی، موانع فرایندی و ساختاری، موانع مدیریتی و استراتژیک، و موانع تکنولوژیک و ارتباطی دسته بندی شدند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.