مقاله بررسی موضوعی مدیریت بازاریابی و ارتقای عملکرد شرکت


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی موضوعی مدیریت بازاریابی و ارتقای عملکرد شرکت دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی موضوعی مدیریت بازاریابی و ارتقای عملکرد شرکت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی موضوعی مدیریت بازاریابی و ارتقای عملکرد شرکت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی موضوعی مدیریت بازاریابی و ارتقای عملکرد شرکت :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
محیط کسب و کار امروز به شدت تحت تأثیر رقابت میان شرکتها و تغییرات سریع تکنولوژی و تغییر مداوم خواسته ها و نیازهای مشتریان است. ایجاد و حفظ مزیت رقابتی مستلزم شایستگی های است که سازمان می تواند برای مشتریان خود ارزش یجاد کند. از جمله راهکارهای برای بهبود و ارتقای عملکرد شرکتها، قابلی بازاریابی ومدیریت بازاریابی است. در واقع می توان گفت که نتیجه ای که می توان از مدیریت بازاریابی داشت این است که باعث رضایت مشتری شود، که رضایت مشتری را می توان به عنوان بنیان نهایی در بازاریابی مدرن تلقی کرد به طوری که موفقیت بنگاه در گرو شناسایی و ارضای رضایت بخش نیازها و خواسته های مشتریان برتر از رقابست. در این مقاله ابتدا به تبیین و تشریح مفهوم بازاریابی پرداخته شده است و در ادامه به مدیریت این بازاریابی ها پرداخته شده است. روش گردآوری داده ها از کتب و مقالات معتبر داخلی و خارجی و صفحات وب استخراج شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.