مقاله بررسی میزان رضایت مشتریان داخلی و خارجی دبیرستان های دولتی و غیر دولتی ناحیه یکتبریز بر اساس سیستم های پاسخگویی سریع


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان رضایت مشتریان داخلی و خارجی دبیرستان های دولتی و غیر دولتی ناحیه یکتبریز بر اساس سیستم های پاسخگویی سریع دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان رضایت مشتریان داخلی و خارجی دبیرستان های دولتی و غیر دولتی ناحیه یکتبریز بر اساس سیستم های پاسخگویی سریع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان رضایت مشتریان داخلی و خارجی دبیرستان های دولتی و غیر دولتی ناحیه یکتبریز بر اساس سیستم های پاسخگویی سریع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان رضایت مشتریان داخلی و خارجی دبیرستان های دولتی و غیر دولتی ناحیه یکتبریز بر اساس سیستم های پاسخگویی سریع :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی میزان رضایت مشتریان داخلی و خارجی دبیرستان های دولتی و غیر دولتی ناحیه یک تبریز براساس سیستم های پاسخگویی سریع انجام گرفته است . جامعه آماری این تحقیق شامل دانش آموزان متوسطه ،معلمان واولیاء آنها می باشد که در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ مشغول تحصیل می باشند و نمونه آماری مشتمل بر ۳۸۳ آزمودنی که ازطریق روش تصادفی ساده انتخاب شدند. به لحاظ اهداف پژوهشی ،این پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی می باشد. برایآزمون فرضیه ها از آزمون های test-t و تحلیل واریانس استفاده شده است.یافته های این پژوهش نشان می دهد که در دبیرستان های دولتی و غیردولتی ناحیه یک تبریز بر اساس سیستم پاسخگویی سریع به تفکیک رضایتمندی مشتریان داخلیو خارجی متفاوت نمی باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.