مقاله بررسی نظری تأثیر کانالهای توزیع متنوع برارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی نظری تأثیر کانالهای توزیع متنوع برارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی نظری تأثیر کانالهای توزیع متنوع برارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نظری تأثیر کانالهای توزیع متنوع برارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی نظری تأثیر کانالهای توزیع متنوع برارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان :
تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
در گذشته اغلب شرکتها از یک کانال توزیع، برای فروش به یک بازار مشخص یا بخش به خصوصی از بازار استفاده می کردند. امروزه به دلیل تنوع بخشهای مختلف مشتریان و امکانات متنوع کانال های توزیع، بسیاری از شرکتها به سراغ روش توزیع چندکاناله رفته اند و بدین ترتیب می توانند با استفاه از هر کانال، به بخش یا بخشهای ویژه دسترسی داشته و پوشش کاملتری داشته باشند.در این مقاله سعی شده است با تعریف و تشریح انواع کانالهای توزیع متنوع خرده فروشی، کالاهای لوکس و وفاداری مصرف کنندگان، بطور نظری، ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان به برندهای لوکس و کانالهای توزیع موجود برای برندهای لوکس (از قبیل بوتیکها، مراکز خرید، خرده فروشیهای اینترنتی، نمایندگی ها) در ایران، مورد بررسی قرار گرفته و یک مدل مفهومی ارایه گردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.