مقاله بررسی نظری تأثیر کانالهای توزیع متنوع برارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نظری تأثیر کانالهای توزیع متنوع برارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نظری تأثیر کانالهای توزیع متنوع برارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نظری تأثیر کانالهای توزیع متنوع برارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نظری تأثیر کانالهای توزیع متنوع برارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
در گذشته اغلب شرکتها از یک کانال توزیع، برای فروش به یک بازار مشخص یا بخش به خصوصی از بازار استفاده می کردند. امروزه به دلیل تنوع بخشهای مختلف مشتریان و امکانات متنوع کانال های توزیع، بسیاری از شرکتها به سراغ روش توزیع چندکاناله رفته اند و بدین ترتیب می توانند با استفاه از هر کانال، به بخش یا بخشهای ویژه دسترسی داشته و پوشش کاملتری داشته باشند.در این مقاله سعی شده است با تعریف و تشریح انواع کانالهای توزیع متنوع خرده فروشی، کالاهای لوکس و وفاداری مصرف کنندگان، بطور نظری، ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان به برندهای لوکس و کانالهای توزیع موجود برای برندهای لوکس (از قبیل بوتیکها، مراکز خرید، خرده فروشیهای اینترنتی، نمایندگی ها) در ایران، مورد بررسی قرار گرفته و یک مدل مفهومی ارایه گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.