مقاله بررسی میزان آشنایی مربیان از نیازهای آموزشی –رشدی کودکان پیش دبستانی شهر ری


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان آشنایی مربیان از نیازهای آموزشی –رشدی کودکان پیش دبستانی شهر ری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان آشنایی مربیان از نیازهای آموزشی –رشدی کودکان پیش دبستانی شهر ری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان آشنایی مربیان از نیازهای آموزشی –رشدی کودکان پیش دبستانی شهر ری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان آشنایی مربیان از نیازهای آموزشی –رشدی کودکان پیش دبستانی شهر ری :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
این مطالعه با هدف بررسی میزان آشنایی مربیان از نیازهای آموزشی کودکان پیش دبستانی شهر ری صورت گرفته است. جامعه آماری هدف این مطالعه، ۰۸ نفر از مربیان پیش دبستانی شهری و روستایی شهر ری در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ بوده است که به شیوه سرشماری صورت گرفته است. ابزار اندازه گیری متغیرهای مورد مطالعه در این پژوهش یک آزمون محقق ساخته بوده است. که میزان آشنایی مربیان با رشد جسمی – حرکتی، عاطفی – اجتماعی، شناختی – ذهنی، زبانی – گفتاری و خلاقیت فراگیران و نیز روشها و شیوه های آموزشی در دوره پیش دبستان، مورد ارزیابی قرار می دهد. روایی ابزار مورد نظر به دو شکل صوری و محتوایی با استفاده از نظر کارشناسان آموزشی در حیطه آموزش کودکان پیش دبستانی و متخصصان روان شناسی تعیین گردید. و پایایی آن نیز به شیوه ی بازآزمایی و محاسبه ی ضریب همبستگی پیرسون تعیین گردید که ضرایب حاصل شده به شکل کلی و تمام مؤلفه های آن، نشان از پایایی ابزار )هفتادوپنج صدم( بود. تجزیه و تحلیل داده های حاصل در بررسی سؤالاتبا استفاده از آزمون تی تک نمونه ای، نشان داد که میزان آشنایی مربیان با نیازهای کودکان پیش دبستانی به شکل کلی =۸/۸۸۸( Sig = 1/ ، t =8/ ، نیازهای رشد جسمی – حرکتی ۸۸۸ Sig = /45 ، t (، نیازهای رشد عاطفی – اجتماعی=۸/۸۸۸( Sig =6/ 1 ، t =8/ ، نیازهای رشد شناختی –ذهنی ۸۸۸ Sig = 8/ ، t =8/ ، نیازهای رشد زبان و گفتار ۸۸۸ Sig ،=۵/۵۵ t ، به شکل معناداری بالاتر از حد وسط میانگین ها می باشد. اما میزان آشنایی مربیان با نیازهای رشد خلاقیت نزدیک به میانگین و از لحاظ آماری از معناداری برخوردار نبود ۵= Sig =-8/ ، t. ضمن اینکه میزان آشنایی مربیان با روش ها و شیوه های آموزشی در کودکان پیش دبستانی، به شکل معناداری پایین تر از حد وسط میانگین ها، بود ۸۸۸= Sig =-5/5 ، t

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.