مقاله بررسی عوامل تعیین گرایش بازار از دیدگاه شرکتهایپخش مواد غذایی در شهرستان سرپل ذهاب


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل تعیین گرایش بازار از دیدگاه شرکتهایپخش مواد غذایی در شهرستان سرپل ذهاب دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل تعیین گرایش بازار از دیدگاه شرکتهایپخش مواد غذایی در شهرستان سرپل ذهاب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل تعیین گرایش بازار از دیدگاه شرکتهایپخش مواد غذایی در شهرستان سرپل ذهاب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل تعیین گرایش بازار از دیدگاه شرکتهایپخش مواد غذایی در شهرستان سرپل ذهاب :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
در این تحقیق به دنبال بررسی عوامل تعیین گرایش بازاراز دیدگاه شرکتهای پخش مواد غذایی در شهرستانسرپل ذهاب پرداخته شدکه جامعه آماری در این پژوهش ۳۰ شرکت پخش که در سرپل ذهاب فعالیتداشته اند درنظر گرفته شده است.دراین پژوهش از یک پرسشنامه استاندارد استفاده شد.که دارای ۲۶ سوالپنج درجه ای(کاملا موافقم،موافقم،نه موافقم نه مخالفم،مخالف،کاملا مخالفم) بر اساس ۴فرضیه طراحی شدهبودو با استفاده از روش آماری خی پرداخته شد.یا فته ها نشان داد که بین ایجاد هوش وتمایل سازمان بهسمت بازار رابطه وجود دارد.بین توزیع هوش و تمایل سازمان به سمت بازار رابطه وجود دارد.بینپاسخگویی و تمایل سازمان به سمت بازار رابطه وجود دارد.بین فرهنگ بازاریابی و تمایل سازمان به سمتبازار رابطه وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.