مقاله بررسی نقش شبکه های اجتماعی کارآفرینان در تشخیص فرصت ها در صنایع کوچک و متوسط شهر مشهد


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش شبکه های اجتماعی کارآفرینان در تشخیص فرصت ها در صنایع کوچک و متوسط شهر مشهد دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش شبکه های اجتماعی کارآفرینان در تشخیص فرصت ها در صنایع کوچک و متوسط شهر مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش شبکه های اجتماعی کارآفرینان در تشخیص فرصت ها در صنایع کوچک و متوسط شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش شبکه های اجتماعی کارآفرینان در تشخیص فرصت ها در صنایع کوچک و متوسط شهر مشهد :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
هدف از این پژوهش، بررسی نقش شبکه های اجتماعی کارآفرینان در تشخیص فرصت ها در صنایع کوچک و متوسط شهر مشهد می باشد. بدین منظور با مراجعه به تحقیقات انجام گرفته و با استفاده از ادبیات و پیشینه پژوهش، ابعاد و مولفه های مرتبط با مفهوم شبکه های اجتماعی کارآفرینان در تشخیص فرصت ها شناسایی شد و بر مبنای این متغییرها، پرسشنامه ای مبتنی بر ۴۷ مؤلفه طراحی گردید و روایی آن از طریق اساتید راهنما و خبرگان این امر مورد تأیید قرار گرفت. جامعه آماری پژوهش کلیه مدیران صنایع کوچک و متوسط شهر مشهد می باشند، که حجم نمونه برابر با جامعه آماری پژوهش به تعداد ۷۵ نفر از مدیران پارک علم و فناوری شهر مشهد می باشند. برای تحلیل یافته ها، برای فرضیه های پژوهش از آزمون رگرسیون استفاده شد که نتایج حاصل از فرضیه اول، حاکی از تأیید این فرضیه و تأثیرگذاری شبکه اجتماعی بر تشخیص فرصت کارآفرینانه می باشد و همچنین برای فرضیه های بعدی پژوهش، نتایج حاکی از تأیید این فرضیه ها و تأثیرگذاری (ساختار روابط اجتماعی، منابع اجتماعی اطلاعات، محتوای روابط اجتماعی، شیوه های انتقال اطلاعات) بر تشخیص فرصت کارآفرینانه می باشد. همچنین فرضیه ششم پژوهش به دلیل اینکه تاثیر شبکه های اجتماعی بر شناخت فرصت ها با نقش عامل مداخله گر هوشیاری کارآفرینان، دارای ضریب همبستگی کوچکتری نسبت به تاثیر مستقیم شبکه های اجتماعی بر فرصت های کار آفرینانه است، این فرضیه رد می شود. ( نرم افزار مورد استفاده spss نسخه ۱۸ ) .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.