مقاله بررسی تأثیرات تبلیغات و روشهای جدید بازاریابی در افزایش فروش و درآمدزایی در مغازه های پوشاک شهرستان کوهدشت


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیرات تبلیغات و روشهای جدید بازاریابی در افزایش فروش و درآمدزایی در مغازه های پوشاک شهرستان کوهدشت دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیرات تبلیغات و روشهای جدید بازاریابی در افزایش فروش و درآمدزایی در مغازه های پوشاک شهرستان کوهدشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیرات تبلیغات و روشهای جدید بازاریابی در افزایش فروش و درآمدزایی در مغازه های پوشاک شهرستان کوهدشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیرات تبلیغات و روشهای جدید بازاریابی در افزایش فروش و درآمدزایی در مغازه های پوشاک شهرستان کوهدشت :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
فرد و جامعه به منظور رفع نیازمندیهای خود هر روره در مقابل داد و ستد و مبادله کالاها و خدمات قرار می گیرد به سبب این فعل و انفعالات رشته های بازایابی در میان پدیده های اقتصادی از اهمیت خاص برخوردار شده است نتایج به دست آمده از تحقیق به شرح زیر می باشند: استفاده صحیح از فنون تبلیغ براساس روشهای علمی پشتوانه خوبی برای افزایش فروش و سهم بازار خواهد بود و در عین حال عدم توجه به اصول و فنون علم تبلیغات می تواند آثار نامناسبی بر فروش مغازه های پوشاک داشته باشد. تبلیغات به عنوان یکی از زیر شاخه های علم بازاریابی اثرات شگرفی بر ایجاد آگاهی، ایجاد تمایل و در نهایت تصمیم به خرید مصرف کنندگان بوتیک ها دارد. استراتزیهای تبلیغاتی ببراساس ماتریس سطح تفکر/ احساس و میزان درگیری مشتری با محصول بوده و بسته به نوع محصول عملکردهای متفاوتی خواهدداشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.