مقاله بررسی مقایسه ای هوش هیجانی، مهارت های ارتباطی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان عادی و بی سرپرست تحت حمایت بهزیستی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مقایسه ای هوش هیجانی، مهارت های ارتباطی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان عادی و بی سرپرست تحت حمایت بهزیستی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مقایسه ای هوش هیجانی، مهارت های ارتباطی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان عادی و بی سرپرست تحت حمایت بهزیستی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقایسه ای هوش هیجانی، مهارت های ارتباطی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان عادی و بی سرپرست تحت حمایت بهزیستی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مقایسه ای هوش هیجانی، مهارت های ارتباطی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان عادی و بی سرپرست تحت حمایت بهزیستی :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
این پژوهش با هدف بررسی مقایسه ای هوش هیجانی، مهارت های ارتباطی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان عادی و بی سرپرست تحتحمایت بهزیستی در شهرستان تربت حیدریه به انجام رسیده است. به منظور دست یابی به هدف فوق تعداد ۱۹۰ نفر از دانش آموزان مدارس عادیو ۶۰ نفر از دانش آموزان بی سرپرست تحت حمایت بهزیستی با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای به عنوان نمونه انتخاب شدند. گردآوریداده ها با استفاده از پرسشنامه هوش هیجانی، مهارت های ارتباطی و برای تشخیص پیشرفت تحصیلی دانش آموزان از جمع آوری و مقایسهنمرات امتحانی دروس علوم ، ریاضی و فارسی استفاده شده است. در این پژوهش پایایی پرسشنامه هوش هیجانی با استفاده از آلفای کرونباخ ۰/۷۹به دست آمد. روایی آن از طریق تحلیل مولفه های اصلی بررسی شد. پایایی پرسشنامه مهارت های ارتباطی با استفاده از آلفای کرونباخ ۰/۹۱ بهدست آمد. روایی آن با استفاده از تحلیل مؤلفه های اصلی بررسی شد. از آزمون های آماری T مستقل و ضریب همبستگی پیرسون برای تجزیه وتحلیل داده ها استفاده شد .بر اساس نتایج به دست آمده هوش هیجانی، مهارت های ارتباطی و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مدارس عادی قوی تر از دانش آموزانحمایت بهزیستی می باشد. همچنین پیشرفت درس ریاضی و علوم دانش آموزان مدارس عادی بهتر از دانش آموزان تحت حمایت بهزیستیمی باشد. اما پیشرفت تحصیلی درس فارسی بین آموزان مدارس عادی و دانش آموزان تحت حمایت بهزیستی تفاوت معناداری مشاهده نشد. براساس فرضیه های دیگر پژوهش بین هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی با توجه به جنسیت دانش آموزان تفاوت معناداری مشاهده نشد. اماپیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پسر نسبت به دختران بهتر بوده است. اما بین پیشرفت تحصیلی درس علوم و فارسی در گروهدانش آموزان پسر و دختر عادی تفاوت معناداری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.