مقاله بررسی رابط بین ظرفیت مدیریت دانش و فرآیند های مدیریت دانش، و ابعاد ساختار سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس (بیمارستان شهید محمدی)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابط بین ظرفیت مدیریت دانش و فرآیند های مدیریت دانش، و ابعاد ساختار سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس (بیمارستان شهید محمدی) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابط بین ظرفیت مدیریت دانش و فرآیند های مدیریت دانش، و ابعاد ساختار سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس (بیمارستان شهید محمدی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابط بین ظرفیت مدیریت دانش و فرآیند های مدیریت دانش، و ابعاد ساختار سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس (بیمارستان شهید محمدی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابط بین ظرفیت مدیریت دانش و فرآیند های مدیریت دانش، و ابعاد ساختار سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس (بیمارستان شهید محمدی) :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
اهمیت مدیریت دانش در موفقیت و عملکرد بهتر سازمانها بر کسی پوشیده نیست، سازمانهایی که دارای ظرفیت مدیریت دانش مناسب هستند فرایندهای مدیریت دانش بهتری می توانند داشته باشند. از جمله عوامل مهم موثر بر ظرفیت مدیریت دانش ابعاد ساختار سازمانی است. در این پژوهش رابطه بین ابعاد ساختار سازمانی با وضعیت مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی شهر بندرعباس مورد بررسی قرار گرفته است و بدین منظور با توجه به اهداف و سوالات پژوهش دو فرضیه اصلی تدوین گردید. برای انجام این پژوهش از پرسشنامه های که شامل ۳۷ سوال که دارای پایایی با آلفای کرونباخ ۰/۸۹ بود استفاده شد. جامعه آماری پژوهش کارنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهر بندرعباس بود که ۱۲۰ پرسشنامه توزیع و جمع آوری شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها در این پژوهش از روشهای آماری توصیفی (محاسبه فراوانیف میانگین، انحراف معیار) و آمار استنابطی (ضریب همبستگی پیرسون و آزمون t9 استفاده شده است. که در نهایت با توجه به نتایج، فرضیات پژوهش مورد تأیید قرار گرفت. بدین صورت که بین فرایندهای مدیریت دانش و ظرفیت مدیریت دانش با ابعاد ساختار سازمانی رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.