مقاله بررسی رابط ی بین آمادگی مصرف کننده، خود کنترلی، و سطح برانگیختگی بهینه با خریدهای تفننی و تنوع طلبی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابط ی بین آمادگی مصرف کننده، خود کنترلی، و سطح برانگیختگی بهینه با خریدهای تفننی و تنوع طلبی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابط ی بین آمادگی مصرف کننده، خود کنترلی، و سطح برانگیختگی بهینه با خریدهای تفننی و تنوع طلبی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابط ی بین آمادگی مصرف کننده، خود کنترلی، و سطح برانگیختگی بهینه با خریدهای تفننی و تنوع طلبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابط ی بین آمادگی مصرف کننده، خود کنترلی، و سطح برانگیختگی بهینه با خریدهای تفننی و تنوع طلبی :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
این تحقیق به بررسی رابطه بین آمادگی مصرف کننده، خود کنترلی و سطح برانگیختگی بهینه با خریدهای تفننی و تنوع طلبی پرداخته است و اهداف آن شامل: ۱ بررسی روابط میان سه عامل آمادگی مصرف کننده، سطح برانیگختگی بهینه و خود کنترلی با خرید تفننی و تنوع طلبی ۲ ارزیابی اثرات میان فردی خرید تفننی و تنوع طلبی ۳بررسی جنبه های اختصاصی خرید تفننی و تنوع طلبی ۴ شناسایی مشتریان براساس خرید آنها جهت تقسیم بندی بازار می شود و روش تحقیق حاضر از نظر روش جز تحقیقات توصیفی – پیمایشی و از نظر هدف جز تحقیقات کاربردی محسوب می شود. ۵- خود کنترلی بطور منفی رابطه بین آمادگی مصرف کننده و خرید تفننی و تنوع طلبی را تعدیل می کند. و تنوع طلبی را تعدیل می کند، که تعداد ۲۵۰ نفر از مصرف کنندگان شهر اراک به عنوان نمونه به صورت تصادفی انتخاب شده و از آنها خواسته شد تا به پرسشنامه پاسخ دهند و پس از جمع آوری پرسشنامه داده های تحقیق با نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و همه فرضیه های تحقیق تأیید شده اند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.