مقاله بررسی رابطه ابعاد جهت گیری استراتژیک و ارائه کیفیت خدمات در شرکت های بیمهشهر سنندج


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه ابعاد جهت گیری استراتژیک و ارائه کیفیت خدمات در شرکت های بیمهشهر سنندج دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه ابعاد جهت گیری استراتژیک و ارائه کیفیت خدمات در شرکت های بیمهشهر سنندج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه ابعاد جهت گیری استراتژیک و ارائه کیفیت خدمات در شرکت های بیمهشهر سنندج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه ابعاد جهت گیری استراتژیک و ارائه کیفیت خدمات در شرکت های بیمهشهر سنندج :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه ابعاد جهت گیری استراتژیک وارائه کیفیت خدمات در شرکتهای بیمه شهر سنندج صورت گرفته است. با توجه به اینکه حجم جامعه ی کم، کل جامعه هم شماری شده است و در نهایت ۹۰ پرسشنامه با اطلاعات کامل تکمیل گردیده است. سپس بااستفاده از پرسشنامه ابعاد جهت گیری استراتژیک و ارائه کیفیت خدمات، داده ها جمع آوری گردید و برای تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها از همبستگی پیرسون و رگرسیون قدم به قدم استفاده شده است. یافته های نهایی پژوهش حاکی از وجود رابطه معنادار، بین ابعاد جهت گیری استراتژیک و ابعاد آن به ترتیب (شامل رویکرد طبقاتی و رویکرد رقابتی) با ارائه کیفیت خدمات در شرکتهای بیمه مورد مطالعه با ضریب همبستگی ۰/۵۹۷ با اطمینان ۹۹% می باشد. و نتایج آزمون رگرسیون قدم به قدم نیز نشان می دهند و همچنین بیشترین اثر مربوط به بعد رویکرد طبقاتی که در بین پیش بینی های ارائه کیفیت خدمات دارا می باشد و از نظر ابعاد ارائه کیفیت خدمات مطلوبترین مزیت مربوط به عوامل فیزیکی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.