مقاله بررسی رابطه تاثیر آموزش پیش از دبستانی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان سال اول، دوم و سوم ابتدایی شهریاسوج درسال تحصیلی ۹۴-۹۳


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه تاثیر آموزش پیش از دبستانی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان سال اول، دوم و سوم ابتدایی شهریاسوج درسال تحصیلی ۹۴-۹۳ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه تاثیر آموزش پیش از دبستانی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان سال اول، دوم و سوم ابتدایی شهریاسوج درسال تحصیلی ۹۴-۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه تاثیر آموزش پیش از دبستانی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان سال اول، دوم و سوم ابتدایی شهریاسوج درسال تحصیلی ۹۴-۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه تاثیر آموزش پیش از دبستانی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان سال اول، دوم و سوم ابتدایی شهریاسوج درسال تحصیلی ۹۴-۹۳ :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
موفقیت کودکان در مدرسه تا حدودی به رویدادهایی بستگی دارد که آنها قبل از ورود به مدرسه تجربهکرده اند. آمادگی کودکان برای ورد به مدرسه و موفقیت بعدی آنها در تحصیل، با جنبه های مختلف رشد آنهامرتبط است. عواملی از قبیل رشد جسمی، اجتماعی، شناختی، دانشی و چگونگی یادگیری در تعیین موفقیتآنها در مدرسه نقش دارند هدف : پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر آموزش پیش دبستانی بر سازگاریاجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی مورد آزمون قرار گرفته است در این پژوهش جامعه آماری شامل کلیهدانش آموزان سال های اول، دوم و سوم دبستان های استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که در سالتحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ مشغول به تحصیل می باشند. گروه نمونه شامل ۳۲۰ دختر و پسر است که ۱۶۰ نفر آنها دارای تجربه پیش دبستان و ۱۶۰ نفر فاقد تجربه پیشدبستانی هستند روش نمونه گیری، تصادفیطبقه ای می باشد و متغیر مستقل عبارتست از آموزش پیش دبستانی. متغیر وابسته، سازگاری اجتماعی هستند.روش: برای تجزیه وتحلیل داده ها از دو روش استفاده شده در روش توصیفی فراوانی درصد جنسی در صدآزمودنی ها و میانگین انحراف استاندارد متغیر های پژوهش مورد استفاده قرار گرفتند در روش استنباطی ازتی مستقل برای بررسی تفاوت میانگین ها و روش همبستگی پیرسون استفاده شده است .برای سنجشمهارت های حرکتی روانی از آزمون لینکلن ازورتسکی استفاده شده است. و پرسشنامه رفتار سازشی (ABIC) جهت اندازه گیری میزان رفتارهای سازگاری اجتماعی کودک در دوره ابتدایی بکار رفته است یافته ها: با توجه به نتایج این پژوهش و سطح معنا داری، آموزش پیش دبستانی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی بی تاثیر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.