مقاله بررسی رابطه بین کیفیت ارتباط و ارزش دوره عمر مشتری و عملکرد مالی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین کیفیت ارتباط و ارزش دوره عمر مشتری و عملکرد مالی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین کیفیت ارتباط و ارزش دوره عمر مشتری و عملکرد مالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین کیفیت ارتباط و ارزش دوره عمر مشتری و عملکرد مالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین کیفیت ارتباط و ارزش دوره عمر مشتری و عملکرد مالی :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
هدف از این مقاله، بررسی بین کیفیت ارتباط و ارزش چرخه عمر مشتری با عملکرد مالی می باشد. این تحقیق از نوع پیمایشی بوده جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مشتریان موسسه خصوصی مهر بسیجیان استان لرستان می باشد و در این پژوهش نمونه گیری به صورت غیر تصادفی و مبتنی بر شعبه های مختلف موسسه مهر بسیجیان به روش در دسترس در نظر گرفته شده است که با توجه به نامحدود بودن اندازه جامعه با استافده از فرمول تعداد نمونه برابر ۳۸۴ نفر به دست می آید و اما جهت اطمینان بیشتر ۴۰۰ پرسشنامه در بین مشتریان شعبات موسسه خصوصی مهر بسیجیان در سطح استان پخش شد . برای گردآوری داده ها از پرسشنامه و اطلاعات مالی این موسسه استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون همبستگی اسپیرمن استفاده شد و که با نرم افزار SPSS این کار صورت پذیرفت. نتایج تحقیق نشان داد که در سطح اطمینان ۹۵ درصد بین کیفیت ارتباط، ارزش دوره عمر مشتری و عملکرد موسسه رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.