مقاله بررسی تاثیر ابعاد تجارت سیار بر قصد خرید با اثر میانجی رضایت استفاده کنندگانتجارت سیار در بانکداری اینترنتی بانک پاسارگاد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر ابعاد تجارت سیار بر قصد خرید با اثر میانجی رضایت استفاده کنندگانتجارت سیار در بانکداری اینترنتی بانک پاسارگاد دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر ابعاد تجارت سیار بر قصد خرید با اثر میانجی رضایت استفاده کنندگانتجارت سیار در بانکداری اینترنتی بانک پاسارگاد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر ابعاد تجارت سیار بر قصد خرید با اثر میانجی رضایت استفاده کنندگانتجارت سیار در بانکداری اینترنتی بانک پاسارگاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر ابعاد تجارت سیار بر قصد خرید با اثر میانجی رضایت استفاده کنندگانتجارت سیار در بانکداری اینترنتی بانک پاسارگاد :
تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
در این پژوهش تأثیر ابعاد تجارت سیار از جمله کیفیت خدمات، خدمات کیفیت محتوا، ظاهر و راحتی استفاده با تأثیر میاجی رضایت استفاده کنندگان از تجارت سیار روی قصد خرید در بانک پاسارگاد کسب شده است و برای ازمون فرضیه ها و پاسخ به سوالات مربوط به وضعیت موجود، به جمع آوری اطلاعات پرداخته شده است. جامع آماری پژوهش، شامل مشتریان شعب بانک پاسارگارد شهر شیراز می باشد. در این تحقیق از روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده است. از بین ۴۰۰پرسشنامه توزیع شده و پس از بررسی و حذف پرسشنامه ای ناقص و زائد، تعداد ۳۶۸ پرسشنامه برای تجزیه وتحلیل انتخاب شد. با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون و مدل معادلات ساختاری، یافته های پژوهش بیانگر رابطه مثبت و معناداری بین ابعاد تجارت سیار از جمله کیفیت خدمات، کیفیت محتوا، ظاهر و راحتی استفاده با تأثیرمیانجی رضایت استفاده کنندگان ازتجارت سیار روی قصد خرید می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.