مقاله بررسی تطبیقی چگونگی تلفیق فاوا در برنامه درسی کشورهای انگلستان و استرالیا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تطبیقی چگونگی تلفیق فاوا در برنامه درسی کشورهای انگلستان و استرالیا دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تطبیقی چگونگی تلفیق فاوا در برنامه درسی کشورهای انگلستان و استرالیا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تطبیقی چگونگی تلفیق فاوا در برنامه درسی کشورهای انگلستان و استرالیا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تطبیقی چگونگی تلفیق فاوا در برنامه درسی کشورهای انگلستان و استرالیا :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف از این مطالعه ، بررسی تطبیقی چگونگی تلفیق فاوا در برنامه درسی کشورهای انگلستان و استرالیا است دلیل انتخابکشورهای مورد مطالعه،شباهت نظام آموزش وپروش دوکشور و تلفیق کامل فاوا در برنامه درسی آنها می باشد . این پژوهش توصیفی- پیمایشی از نوع تطبیقی است و محقق با مراجعه به اسناد و مدارک مربوط به برنامه درسی تلفیق شده با فاوا درکشورهای موردمطالعه به دنبال یافتن مشابهت ها وتفاوتهای تلفیق فاوا در برنامه درسی آنها از طریق جستجو در سایت های اینترنتی مرتبط مانندیونسکو، دیزرتیشن، پروکوئست، سایتهای وزارت آموزش و پرورش است . نتایج تحقیق نشان می دهد که درچشم انداز کشورهایمورد مطالعه رویکرد تلفیق فاوا در برنامه درسی مورد تاکید قرار گرفته و بر اساس آن اهداف و برنامه های اجرایی خاصی در نظرگرفته شده است . وجود تفاوتهای اندک در عناصر برنامه درسی با رویکرد تلفیق در میان این دوکشور به دلیل تفاوت در سیاستهایآموزشی آنهاست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.