مقاله بررسی رابطه اثر تقویت مثبت و احساس خودکارآمدی دانش آموزان دبستانهای شهرستان بیرجند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه اثر تقویت مثبت و احساس خودکارآمدی دانش آموزان دبستانهای شهرستان بیرجند دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه اثر تقویت مثبت و احساس خودکارآمدی دانش آموزان دبستانهای شهرستان بیرجند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه اثر تقویت مثبت و احساس خودکارآمدی دانش آموزان دبستانهای شهرستان بیرجند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه اثر تقویت مثبت و احساس خودکارآمدی دانش آموزان دبستانهای شهرستان بیرجند :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه اثر تقویت مثبت و احساس خودکارآمدی دانش آموزان دبستان های شهرستان بیرجند انجام گرفت. روش تحقیق در این پژوهش، آزمایشی با گروه کنترل و آزمایش و جامعه آماری شامل دانش آموزان مدارس ابتدایی شهرستان بیرجند بود. نمونه ۳۰ نفری (۲۰ دختر و ۲۰ پسر) با روش نمونه گیری چند مرحله ای (طبقه ای- خوشه ای) برآورد شد. ابزار پژوهش نیز پرسشنامه خودکارآمدی شرر و همکاران (۱۹۸۲) بود. یافته های حاضر حاکی از آن بود که اثربخشی تقویت مثبت بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بیشتر از اثربخشی روش معمول آموزش است. همچنین میزان خودکارآمدی گروه آزمایش به نسبت گروه گواه که به روش های معمول آموزش می دیدند بیشتر و نشان دهنده عدم معناداری میزان خودکارآمدی بر حسب جنسیت بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.