مقاله افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کلاس سوم ابتدایی دبستان تکاور شهرستان خوی و تبدیل آنها به دانش آموزانی پرسش گر و تحلیل مدار


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کلاس سوم ابتدایی دبستان تکاور شهرستان خوی و تبدیل آنها به دانش آموزانی پرسش گر و تحلیل مدار دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کلاس سوم ابتدایی دبستان تکاور شهرستان خوی و تبدیل آنها به دانش آموزانی پرسش گر و تحلیل مدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کلاس سوم ابتدایی دبستان تکاور شهرستان خوی و تبدیل آنها به دانش آموزانی پرسش گر و تحلیل مدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کلاس سوم ابتدایی دبستان تکاور شهرستان خوی و تبدیل آنها به دانش آموزانی پرسش گر و تحلیل مدار :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
پژوهش حاضر در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ در پایه سوم ابتدایی مدرسه زنده یاد تکاور شهرستان خوی و با فراوانی ۳۲ نفر دانش آموز پسر انجام گرفته است. مسئله ای که در این پژوهش با آن روبه روبودیم دانش آموزانی از نظر تحصیلی در مقایسه با کلاس سوم دیگر مدرسه در سطح پایین و منفعل و در واقع موتورهای خامویشی بودند. هدف از انجام این تحقیق در روند ارتقای دانش آموزان قرار گرفتن با بهره گیری از سه مؤلفه ی روش تدریس، نوع ارزشیابی و جلب همکاری اولیا دانش آموزان است. بر این اساس محقق با استفاده از روش های علمی به منظور کسب داده های لازم از منابع مختلف تحقیق مانند: اساتید و صاحب نظران، همکاران، اولیاء، دانش آموزان، کتاب ها، مقالات، منابع اینترنتی و برگزاری آزمون های مختلف به تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر در ایجاد مسئله پرداخته و برای یافتن راه حل های مؤثر اقدام نموده است. اعتبار بخشی به راه حل با استفاده از نظر استادان محقق و نیز همکاران و یافته های خود پژوهشگر صورت پذیرفته است. در طی فرایند اجرای پژوهش و اقدام که با برنامه ریزی قبلی و در مقاطع زمانی مناسب صورت گرفته از روند اجرایی به دقت بررسی بعمل آمده و داده ها در جدولی جمع آوری شده است. برای جمع آوری داده ها ی کیفی از مشاهده سیستماتیک و برای جمع آوری داده های کمی علاوه بر ثبت مشاهدات، از طرح تحقیق نیمه آزمایشی کنترل نابرابر استفاده گردیده است. از آنجا که داده های جمع آوری شده به صورت کیفی و کمی بوده، برای تجزیه و تحلیل آنها و نیز تعیین سطح معناداریشان از روش های آماری پارامتریک و غیرپارامتریک بهره برده شده است. نتایج اقدام پژوهی حاکی از پیشرفت معنی دار دانش آموزان کلاس مورد آزمایش در مقایسه با دانش آموزان کلاس سوم ۲ همان مدرسه که به عنوان گروه کنترل عمل کرده اند بوده و داده هایی که از طریق مشاهده جمع آوری گردیده موید تبدیل دانش آموزان به تحلیل گرانی پرسش گر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.