مقاله بررس رابط استراتژی توسعل نام و نشان تجاری با جایگاه ذهنی مدیران بنگاه های تولیدی صادرکننده استان اردبیل


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررس رابط استراتژی توسعل نام و نشان تجاری با جایگاه ذهنی مدیران بنگاه های تولیدی صادرکننده استان اردبیل دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررس رابط استراتژی توسعل نام و نشان تجاری با جایگاه ذهنی مدیران بنگاه های تولیدی صادرکننده استان اردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررس رابط استراتژی توسعل نام و نشان تجاری با جایگاه ذهنی مدیران بنگاه های تولیدی صادرکننده استان اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررس رابط استراتژی توسعل نام و نشان تجاری با جایگاه ذهنی مدیران بنگاه های تولیدی صادرکننده استان اردبیل :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
استراتژی توسعه نام و نشان تجاری، استراتژی های بازاریابی و اهداف سازمان را در راستای طراحی یک نقشه بازاریابی هدفمند به هم پیوند می زند که این نقشه بازاریابی، مبنای تصمیمات عملیاتی در چهار حوزه عناصر آمیخته بازاریابی می باشد. با این تفسیر هدف کلی تحقیق حاضر بررسی رابطه استراتژی توسعه نام تجاری و جایگاه ذهنی مدیران بنگاه های تولیدی صادر کننده استان اردبیل است. این تحقیق از نظر روش بکار رفته یک تحقیق توصیفی – پیمایشی است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه بوده و جامعه آماری این تحقیق، شامل کلیه مدیران بنگاه های تولیدی صادرکننده استان اردبیل بوده که نمونه ای به حجم ۱۰۳ نفر مطابق جدول مورگان انتخاب و با استفاده از فنون همبستگی و ضریب رگرسیون چندگانه مورد آزمون قرار گرفت. نتایج به دست آمده از تحلیل آماری نشان می دهد که: بین استراتژی توسعه نام تجاری و جایگاه ذهنی مدیران بنگاه های تولیدی صادرکننده استان اردبیل رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. ۱ بین تناسب و شباهت خدمت ارائه شده و خدمات جدید ناشی از توسعه نام تجاری و جایگاه ذهنی مدیران بنگاه های تولیدی صادرکننده استان اردبیل رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. ۲ بین کیفیت ادراک شده از خدمات جدید ناشی از توسعه نام تجاری و جایگاه ذهنی مدیران بنگاه های تولیدی صادرکننده استان اردبیل رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. ۳ بین تناسب و شباهت خدمت ارائه شده و خدمات جدید ناشی از توسعه نام تجاری وکیفیت ادراک شده از خدمات جدید ناشی از توسعه نام تجاری در نزد مدیران بنگاه های تولیدی صادرکننده استان اردبیل مثبت و معنی داری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.