مقاله بررسی آموزش سواد فناورانه در برنامه درسی کشور استرالیا


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی آموزش سواد فناورانه در برنامه درسی کشور استرالیا دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی آموزش سواد فناورانه در برنامه درسی کشور استرالیا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی آموزش سواد فناورانه در برنامه درسی کشور استرالیا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی آموزش سواد فناورانه در برنامه درسی کشور استرالیا :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
توسعه آموزش فنآوری در آموزش عمومی یکی از شاخص های مهم در راستای توسعه کشور ها محسوب می شود. آموزش فنآورییک زمینه علمی و مطالعاتی است که توانایی انسان را درشکل دهی وتغییر دنیای فیزیکی درراستای تحقق نیازها از طریق دستکاریمواد و ابزار به کمک فن و تکنیک بالا می برد. پژو هش حاضر توصیفی وتحلیلی است که در آن آموزش سواد فناورانه در برنامه درسیکشور استرالیا مورد بررسی وکنکاش قرار گرفته است و اطلاعات مورد نیاز برای پاسخگویی به سوالها ،از طریق اسناد و مدارک کتابخانهای، گزارشهای تحقیقی وجستجو در شبکه جهانی اینترنت مرتبط مانند یونسکو ،دیزرتیشن ،پروکوست و سایت های وزارت آموزشوپرورش این کشور مورد مطالعه جمع آوری شده است. براساس یافته های این پژوهش آموزش فنآوری در کشور استرالیا در دورهابتدایی در قالب کلیه دروس و به صورت پایه مشترک آغاز می شود ولی در دوره متوسطه به صورت یک عنوان درسی با محتوایکشاورزی،محاسبات/ فناوری اطلاعات ، اقتصاد خانه ،رسانه ها ، هنرهای صنعتی،هنرهای دستی،طراحی و فن آوری انجام می شودهمچینین ۹ دانشگاه دراین کشور به آموزش معلمان در زمینه آموزش سواد فناورانه می پردازند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.