مقاله بررسی ارتباط بین متغیرهای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی ارتباط بین متغیرهای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی ارتباط بین متغیرهای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط بین متغیرهای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط بین متغیرهای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری :
تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل سازمانی و روانشناختی موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری صورت پذیرفت. روش تحقیق پژوهش حاضر توصیفی – همبستگی است جامعه آماری این پژوهش را ۴۸۰ نفر از پرسنل بانک ملت شهرستان شیراز تشکیل می دهند که از میان ۲۰۴ نفر از طریق روش نمونه گیری طبقه بندی تصادفی ساده انتخاب شده و ابزار گردآوری اطلاعات، تلفیقی از پنج پرسشنامه استاندارد می باشد امتیازدهی پرسشنامه به صورت لیکرت ۵ گزینه ای بود. برای بررسی تحلیل از آمارهای توصیفی، تحلیل مسیر و شاخص های نکوی برازش با استفاده از نرم افزارهای lisrel8.5 استفاده گردید. نتایج پژوهش به طور کلی نشان داد که تعهد سازمانی به صورت مستقیم بر مدیریت ارتباط مشتری اثر معنادار ندارد در حالی که متغیر تعهد سازمانی از طریق متغیرهای واسطه ای (رضایت و وفاداری مشتری) اثرمعنادار بر مدیریت ارتباط با مشتری دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.