مقاله بررسی ارتباط بین مخارج تبلیغات، ارزش شرکت (کیوتوبین) و سودآوری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی ارتباط بین مخارج تبلیغات، ارزش شرکت (کیوتوبین) و سودآوری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی ارتباط بین مخارج تبلیغات، ارزش شرکت (کیوتوبین) و سودآوری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط بین مخارج تبلیغات، ارزش شرکت (کیوتوبین) و سودآوری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط بین مخارج تبلیغات، ارزش شرکت (کیوتوبین) و سودآوری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
در دنیای امروز رقابت بخشی جدایی ناپذیر از تداوم فعالیت واحدهای تجاری است. تبلیغات در زمینه رقابت شرکتها عنصر غیر قابل انکار و مهمی می باشد. با توجه این اهمیت در پژوهش حاضر تلا ش گردیده است تأثیر تبلیغات بر ارزش شرکت و قدرت سودآوری آن تعیین گردید. این پژوهش ازنوع کاربردی و توصیفی می باشد. برای آزمون فرضیه ها دده های شرکتهای عضو بورس اوراق بهادار تهران بین سالهای ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹ جمع آوری گردید و با استفاده از نرم افزار ECCEL طبقه بندی شد . سپس با کمک نرم افزار SPSS 16 و ب استفاده از روش رگرسیون خطی رابطه بین متغیر مستقل و متغیرهای وابسته بررسی گردید. نتایج پژوهش نشان می دهد بین مخرج تبلیغات و ارزش شرکت که با استفاده از مدل QTOBIN اندازه گیری شده است رابطه ایی وجود ندارد ولی با قدرت سودآوری شرکت رابطه مثبت و مستقیمی دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.