مقاله بررسی اثربخشی آموزش برنامه مدیریت زمان و برنامه موفقیت تحصیلی بر خودپنداره دانش آموزان مقطع متوسطه سال دوم دبیرستان دخترانه نمونه شهر بوشهر


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثربخشی آموزش برنامه مدیریت زمان و برنامه موفقیت تحصیلی بر خودپنداره دانش آموزان مقطع متوسطه سال دوم دبیرستان دخترانه نمونه شهر بوشهر دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثربخشی آموزش برنامه مدیریت زمان و برنامه موفقیت تحصیلی بر خودپنداره دانش آموزان مقطع متوسطه سال دوم دبیرستان دخترانه نمونه شهر بوشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثربخشی آموزش برنامه مدیریت زمان و برنامه موفقیت تحصیلی بر خودپنداره دانش آموزان مقطع متوسطه سال دوم دبیرستان دخترانه نمونه شهر بوشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثربخشی آموزش برنامه مدیریت زمان و برنامه موفقیت تحصیلی بر خودپنداره دانش آموزان مقطع متوسطه سال دوم دبیرستان دخترانه نمونه شهر بوشهر :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
تحقیق حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش مدیریت زمان و برنامه موفقیت تحصیلی بر خودپنداره دانش آموزان سال دوم مقطع متوسطه دبیرستان دخترانه نمونه انجام شده است. جامعه آماری تمامی دانش آموزان مقطع دبیرستان دخترانه نمونه شهر بوشهر بوده که با استفاده از روش نمونه گیری داوطلبانه تعداد ۶۰ نفر از آنان انتخاب و به شیوه تصادفی به سه گروه (دو گروه آزمایش و یک گروه کنترل) تقسیم شدند. شیوه تحقیق آزمایشی با طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل و ابزار پژوهش پرسشنامه خودپنداره راجرز بود. تمام آزمودنی ها قبل از آزمایش مورد پیش آزمون قرار گرفته، سپس یک گروه ازمایش در معرض روش اموزش مدیریت زمان (۱۰ جلسه) و یک گروه در معرض روش موفقیت تحصیلی (۱۰ جلسه) واقع شدند. و گروه کنترل مداخله ای را دریافت نکرد. سپس نتایج با روش آماری کوواریانس تحلیل گردید. نتایج نشان داد این دو روش در بهبود خودپندار دانش آموزان مؤثرند. ولی برنامه مدیریت زمان اثربخشی بیشتری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.