مقاله تحلیل عوامل مؤثر بر گسترش گردشگری در ناحیه ساحلی تالش با استفاده از مدل استراتژیکSWOT


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل عوامل مؤثر بر گسترش گردشگری در ناحیه ساحلی تالش با استفاده از مدل استراتژیکSWOT دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل عوامل مؤثر بر گسترش گردشگری در ناحیه ساحلی تالش با استفاده از مدل استراتژیکSWOT  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل عوامل مؤثر بر گسترش گردشگری در ناحیه ساحلی تالش با استفاده از مدل استراتژیکSWOT،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل عوامل مؤثر بر گسترش گردشگری در ناحیه ساحلی تالش با استفاده از مدل استراتژیکSWOT :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
گردشگری صنعتی است که توسعه آن نیازمند شناخت و آگاهی کافی از مسائل و عوامل مؤثر اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی در هر منطقه است .سواحل مکران درمنتهی الیه جنوب شرقی ایران و در یک محیط بکر دور از هیاهوی شهرهای پرجمعیت و شلوغ کشور قرار دارد و با توجه به ویژگی های محیطی، جاذبه هایفرهنگی و انسانی آن سواحل مکران با وجود انواع مزیتهای گردشگری شامل: جاذبه های طبیعی،فرهنگی، تاریخی و اجتماعی و نزدیکی به کشورهای حوزه و همین طور برخوداری از منطقه آزاد تجاری -صنعتی میتواند با مدیریت و برنامه ریزی علمی به قطب توریستی مهمی درسطح منطقه تبدیل گردد و یکی از محورهای مهم گردشگری کشور باشد .تحلیل های حاصل از نشان می دهد که این سواحل علی رغم برخورداری از ظرفیت تبدیل شدن به یک منطقه نمونه مدلگردشگری ، تعدد تصمیم گیران و مسایل مدیریتی، کمبود زیر ساخت ها و ضعف تبلیغات را به عنوان موانع اساسی در راه رسیدن به این هدف در مقابل خود دارد .با این حال، وجود زمینه اشتغال زایی، درآمد ارزی و سرمایه مهمترین فرصتها و وجود آثار تاریخی، جاذبه های ورزشی -تفریحی وبرخورداری از سواحل شنی و جذابیت های طبیعی به عنوان نقاط قوت و جاذب در کنار امکان توسعه و اصلاح نهادهای مدیریتی، تقویت تبلیغات، تعامل و هم فکریبین مسؤولان منطقه تالش و سازمان های مرتبط با گردشگری و مردم و توسعه اکوتوریسم، از مهمترین رهیافتها به منظور توسعه گردشگری این ناحیه تلقی میگردند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.