مقاله انتقال حرارت در دیسک ترمز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله انتقال حرارت در دیسک ترمز دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله انتقال حرارت در دیسک ترمز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله انتقال حرارت در دیسک ترمز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله انتقال حرارت در دیسک ترمز :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
بدون شک از مهمترین اجزا یک وسیله نقلیه سیستم ترمز آن است. داشتن ثبات و پایداری و کارکرد بدون نقص سیستم ترمز، مواردی هستند که طراحان همواره در راستای بهبود آنها تلاش می کنند. نوع متداول سیستم ترمز، سیستم ترمز اصطکاکی است که در آن انرژی جنبشی و با پتانسیل خودرو از طریق اصطکاک بین اجزای سایشی به انرژی گرمایی تبدیل می شود. بالا رفتن بیش از حد دما باعث پایین آمدن اثر اصطکاکی و در نتیجه کاهش ترمزگیری مؤثر می شود. عمل کرد گرمایی ایده آل برای سیستم ترمز این است که در طی فرایند ترمز گیری، کمترین نرخ افزایش دما و پس از رها شدن ترمز، بیشترین نرخ کاهش دما را داشته باشد. بنابراین، افزایش سرعت انتقال گرما از سیستم ترمز به محیط پیرامون، یک نقطه هدف در طراحی است. به دلیل مزایای دیسک و لنت نسبت به کاسه و کفشک، استفاده از دیسک و لنت متداول تر بوده و بیشتر مورد بحث قرار می گیرد. بررسی تحقیقات انجام گرفته قبلی در مورد روش های مطالعه عمل کرد گرمایی دیسک ترمز و همچنین راه های به دست آمده برای بهبود این عمل کرد در تحقیق حاضر ارائه می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.