مقاله ضرورت توجه به تدوین محتوای برنامه درسی چند فرهنگی در دروس علوم تجربی دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان این دوره:یک مطالعه کیفی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ضرورت توجه به تدوین محتوای برنامه درسی چند فرهنگی در دروس علوم تجربی دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان این دوره:یک مطالعه کیفی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ضرورت توجه به تدوین محتوای برنامه درسی چند فرهنگی در دروس علوم تجربی دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان این دوره:یک مطالعه کیفی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ضرورت توجه به تدوین محتوای برنامه درسی چند فرهنگی در دروس علوم تجربی دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان این دوره:یک مطالعه کیفی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ضرورت توجه به تدوین محتوای برنامه درسی چند فرهنگی در دروس علوم تجربی دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان این دوره:یک مطالعه کیفی :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
امروزه توجه به تدوین برنامه های درسی چند فرهنگی، به ویژه در درس علوم تجربی دوره ابتدایی که یکی از دروس اساسی و به روز می باشد، کاملاً احساس می شود. نکته مهمی که باید به آن توجه نمود، این است که آموختن علوم تجربی همچون سوادآموزی و حساب کردن یک امر اساسی است، که با زندگی روزمره افراد در ارتباط است و با پیشرفتهای تکنولوژیکی اهمیت آن در زندگی بیشتر شده است. به عبارتی دیگر آموزش علوم تجربی بیشتر به آموزش راه یادگیری می پردازد، که آگاهی از ان برای هر کودکی لازمست. (رستگار و همکاران ۱۳۸۷).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.