مقاله شبیه سازی صدای ناشی از جریان جت خروجی نازل موتور بر روی بدنه هواپیما


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شبیه سازی صدای ناشی از جریان جت خروجی نازل موتور بر روی بدنه هواپیما دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شبیه سازی صدای ناشی از جریان جت خروجی نازل موتور بر روی بدنه هواپیما  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی صدای ناشی از جریان جت خروجی نازل موتور بر روی بدنه هواپیما،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شبیه سازی صدای ناشی از جریان جت خروجی نازل موتور بر روی بدنه هواپیما :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
یک از اصلیترین منابع تولید صدا در هواپیماها، صدای حاصل از جریان جت خروجی از موتور است. صدا به وسیله اندرکنش ساختارهای توربولانی، در لایه برشی حاصل از جریان جت و محیط پیرامونی ایجاد میشود. با توجه به ماهیت فیزیکی تولید صدا در جریان جت و لزوم بدست آمدن مشخصههای جریان برای حرکت در جهت پیشبینی دقیق میدان صوتی، نیاز به شناسائی و درک دقیق از جزئیات میدان سیال است. بنابراین حل عددی صدای جریان جت خروجی نازل موتور هواپیما، نیازمند حل صحیح میدان جریان نازل میباشد. بدین منظور شبیهسازی نازل در نرمافزار فلوئنت در دو مرحله حل پایا و گذرا با اعمال شرایط مرزی مورد نظر انجام شده و جهت بررسی آکوستیک جت خروجی و تأثیر آن بر قسمتهای مختلف بدنه هواپیما، از دو مدل چشمههای صوتی باند گسترده ۵ و همچنین مدل اف فوکس ویلیامز- هاوکینز ۱ استفاده شده است. با استفاده از مدل اول شدت نیروی آکوستیک دیواره نازل و همچنین خروجی آن مورد بررسی قرار گرفته است. با توجه به اینکه هدف نهایی این تحقیق بررسی میزان شدت صدای رسیده از جت خروجی به قسمتهای مختلف بدنه میباشد، با استفاده از نتایج حل گذرا و مدل آکوستیک دوم، نقاط مورد نظر روی بدنه را به عنوان گیرنده صوت تعریف کرده و میزان شدت صوت دریافتی این نقاط محاسبه میگردند. حل عددی در ارتفاعهای پروازی مختلف انجام شده است و مشاهده میگردد در ازای افزایش ارتفاع، شدت صوت رسیده به نقاط، مقدار کمی کاهش مییابد. همچنین جهت بررسی دقیقتر شدت صوت خروجی تأثیر این صوت روی خط مرکزی نازل و فواصل مختلف به صورت افقی نشان داده میشود و مشاهده میشود کاهش شدت صوت در ابتدا با سرعت بیشتری انجام میگردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.