مقاله ارائه مدلی فراگیر در مدیریت فرآیندهای کسب و کار(مطالعه موردی: شرکت سیمان هرمزگان)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدلی فراگیر در مدیریت فرآیندهای کسب و کار(مطالعه موردی: شرکت سیمان هرمزگان) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدلی فراگیر در مدیریت فرآیندهای کسب و کار(مطالعه موردی: شرکت سیمان هرمزگان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی فراگیر در مدیریت فرآیندهای کسب و کار(مطالعه موردی: شرکت سیمان هرمزگان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدلی فراگیر در مدیریت فرآیندهای کسب و کار(مطالعه موردی: شرکت سیمان هرمزگان) :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
مدیریت فرآیندهای کسب و کار رویکردی است رو به رشد که دارای کاربرد گسترده ای در رشته های مختلفی مانند مدیریت، کنترل کیفیت و فناوری اطلاعات است. به همین دلیل تاکنون تعداد فراوانی از انواع مدل ها و چارچوب ها برای مدیریت فرآیندها ارائه شده است. با ظهور رویکرد فرآیندگرایی در سیستم های مدیریتی، مدیریت فرآیندها به عنوان بستر و شالوده ای اساسی در مدیریت سازمان چه در ابعد کلان و استراتژیک و چه در ابعاد خرد و عملیاتی مطرح شده است. کیفیت و چگونگی مدیریت فرآیندها می تواند میزان قابلیت یک سازمان چه در ابعاد کلان و استراتژیک و چه در ابعد خرد و عملیاتی مطرح شده است. کیفیت و چگونگی مدیریت فرآیندها می تواند میزان قابلیت یک سازمان در بکارگیری و پیاده سازی انواع ابزارها و روش های مدیریتی و بهینه سازی را تعیین کند. در این مقاله سعی شده است مدلی توانمند ومنعطف در مدیریت فرآیندها معرفی شود به گونه ای که بتواند بستر مناسبی برای پیاده سازی انواع استانداردهای مدیریتی، مدیریت استراتژیک، مدیریت دانش، سیستم های اطلاعات مدیریت، اندازه گیری عملکرد و بسیاری از رویکردها و تکنیک های دیگر را فراهم آورد. این مدل از مدیریت کلان فرآیندها تا کنترل پایین ترین سطوح عملیاتی را بصورت یکپارچه و منسجم در خود جای داده است. در طراحی این مدل از مفهوم کارت امتیازی متوازن، مفاهیم موجود در سیستم های مدیریتی و نمودار لاک پشتی بهره گرفته شده است. این مدل بصورت عملی در کارخانه سیمان هرمزگان پیاده سازی و اجرا شده و توانسته کارایی خود را به اثبات برساند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.