مقاله ارائه الگویی از بازاریابی کارآفرینانه ی مجازی درکسب و کارهای کوچک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائه الگویی از بازاریابی کارآفرینانه ی مجازی درکسب و کارهای کوچک دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه الگویی از بازاریابی کارآفرینانه ی مجازی درکسب و کارهای کوچک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه الگویی از بازاریابی کارآفرینانه ی مجازی درکسب و کارهای کوچک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائه الگویی از بازاریابی کارآفرینانه ی مجازی درکسب و کارهای کوچک :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
امروزه توسعه و گسترش کسب و کارهای کوچک یکی از اساسی ترین راه های برون رفت از مشکلات اقتصادى جوامع در حال توسعه می باشد. بازاریابی کارآفرینانه با در نظر قرار دادن ابعاد مختلف بازاریابی و کارآفرینی سعی در هدایت مشتریان به سمت فرصت های جدید حاصل از کسب کارهای کوچک داشته است. مطالعه ی پیش رو در پی تشریح جایگاه برجسته و نمایان فضای مجازی و ابعاد آن در فعالیت های بازاریابی کارآفرینانه است. روش تحقیق مورد استفاده در این تحقیق کتابخانه ای بوده و بر روی تحقیقات انجام شده است. نتایج حاصل از بررسى های صورت گرفته منتج به ارائه ى یک مدل از بازاریابى کارآفرینانه در فضاى مجازى شده که مورد استفاده کارآفرینان، فعالان کسب و کار، سیاست گذاران و مجریان فن آورى کشور قرار خواهد گرفت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.