مقاله ارائه مدلی برای سنجش مسئولیتهای اجتماعی و شناسایی عوامل اثر گذار سازمانی بر مسئولیت های اجتماعی شرکتها (مطالعه موردی : شرکتهای تولیدی صنعتی بخش خصوصی در استان سمنان )


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدلی برای سنجش مسئولیتهای اجتماعی و شناسایی عوامل اثر گذار سازمانی بر مسئولیت های اجتماعی شرکتها (مطالعه موردی : شرکتهای تولیدی صنعتی بخش خصوصی در استان سمنان ) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدلی برای سنجش مسئولیتهای اجتماعی و شناسایی عوامل اثر گذار سازمانی بر مسئولیت های اجتماعی شرکتها (مطالعه موردی : شرکتهای تولیدی صنعتی بخش خصوصی در استان سمنان )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی برای سنجش مسئولیتهای اجتماعی و شناسایی عوامل اثر گذار سازمانی بر مسئولیت های اجتماعی شرکتها (مطالعه موردی : شرکتهای تولیدی صنعتی بخش خصوصی در استان سمنان )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدلی برای سنجش مسئولیتهای اجتماعی و شناسایی عوامل اثر گذار سازمانی بر مسئولیت های اجتماعی شرکتها (مطالعه موردی : شرکتهای تولیدی صنعتی بخش خصوصی در استان سمنان ) :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
هدف این پژوهش ارائه مدلی برای سنجش دیدگاه شرکتهای تولیدی صنعتی بخش خصوصی در استان سمنان نسبت به مسئولیتهای اجتماعی سازمانهاست. در این تحقیق پس از بررسی ادبیات، به منظور سنجش موضوع، الگویی ترکیبی ارائه شده است که آمیخته ای است از چارچوب هرم کارول، الگوی گزارش دهی اجتماعی، مباحث حاکمیت شرکتی، مدل تعالی سازمانی و استاندارد ایزو ۲۶۰۰۰ که در آن الگوی کارول، جایگاهی محوری دارد. در این الگوی ترکیبی از ۴بعد با عناوین اقتصادی به منظور تامین مسئولیت های اقتصادی، بعد قانونی با عنوان پاسخ به مسئولیت های قانونی، بعد اخلاقی به عنوان اجرای ضرورتهای اخلاقی و بعد بشر دوستانه به عنوان تقبل رهبری در نهادهای اجتماعی استفاده شده و براساس آن پرسشنامه ای تهیه و براساس روش مورگان , ۹۳ شرکت در مجموعه شرکتهای با بیش از دو ماه فعالیت در سال ۹۰ به عنوان جامعه آماری انتخاب و پرسشنامه بین آنها توزیع گردید. داده ها توسط نرم افزار SPSS تحلیل و نتایج حاکی از وضعیت مناسب مسئولیت های اجتماعی شرکتها در سطح استان برآورد گردید. همچنین در این تحقیق در راستای پرسش اصلی مطرح شده در بحث عوامل اثر گذار، میان متغیرهای مسئولیت های اجتماعی سازمانها با تعداد پرسنل، پایداری اقتصادی، سطح تحصیلات مدیریت ارشد، صادرات شرکت و بودن به عنوان امین کننده برای یک شرکت ملی یا بین المللی رابطه معنی دار و مستقیمی مشاهده و بین عمر شرکت، نوع فعالیت، شهر قرارگیری و سایر متغیرهای موجود در تحقیق رابطه معنا داری مشاهده نگردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.