مقاله بررسی بازاریابی اینترنتی بر تمایل به خرید لوازم خانگی با استفاده از مدل آمیخته بازار


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی بازاریابی اینترنتی بر تمایل به خرید لوازم خانگی با استفاده از مدل آمیخته بازار دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی بازاریابی اینترنتی بر تمایل به خرید لوازم خانگی با استفاده از مدل آمیخته بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی بازاریابی اینترنتی بر تمایل به خرید لوازم خانگی با استفاده از مدل آمیخته بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی بازاریابی اینترنتی بر تمایل به خرید لوازم خانگی با استفاده از مدل آمیخته بازار :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
بازارهای اینترنتی امروزه با روش ها و تبلیغات گوناگون توجه هر وبگردی را در اینترنت به خود جلب می کنند، در این میان بازار اینترنتی لوازم خانگی، به عنوان یک بازار پر مصرف، هر روزه با معرفی تکنولوژی های جدید و تبلیغات مناسب، مشتریان بیشتری را به خرید از این مجموعه تشویق می کند. هدف از انجام این تحقیق تحلیل و بررسی رابطه بین چهار عامل محصول، قیمت، توزیع و تبلیغات بر تمایل به خرید اینترنتی در بازار لوازم خانگی می باشد. روش استفاده در این تحقیق توصیفی – کاربردی است که به این منظور پرسشنامه ای تهیه و توزیع گردیده است. نمونه مورد بررسی ۱۰۵ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور می باشند که حداقل یکبار خرید اینترنتی انجام داده اند، که به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. تعداد ۱۱۹ پرسش نامه جهت آنالیز وارد تحقیق شد. تجزیه و تحلیل داده های پژوهش با کمک نرم افزار spss و با روش های آمار توصیفی و ضریب همبستگی پیرسون صورت گرفته است. پرسشنامه محقق ساخته شامل ۴۳ سوال است و ضریب آلفای کرونباخ آن ۷۴% بدست آمده است. نتایج پژوهش نشان داد بین چهار متغیر مستقل محصول، قیمت، توزیع، تبلیغ با متغیر وابسته تمایل به خرید رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.