مقاله کاربرد مدیریت دانش مشتری در کسب مزیت رقابتی سازمان ها در تجارت الکترونیکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کاربرد مدیریت دانش مشتری در کسب مزیت رقابتی سازمان ها در تجارت الکترونیکی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کاربرد مدیریت دانش مشتری در کسب مزیت رقابتی سازمان ها در تجارت الکترونیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد مدیریت دانش مشتری در کسب مزیت رقابتی سازمان ها در تجارت الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کاربرد مدیریت دانش مشتری در کسب مزیت رقابتی سازمان ها در تجارت الکترونیکی :
تعداد صفحات:۲۸
چکیده:
در سازمان ها و نهادهای مدرن و پیشرفته، دانش به عنوان پایه رقابت مطرح شده است در این بافت جدید، دو فاکتور مهم به تعیین بقای و موفقیت آتی سازمان های مختلف می پردازند: الف) تجارت الکترونیکی ب) کسب دانش و اطلاعات از طریق مشتریان و مصرف کنندگان برای رسیدن به بقا و موفقیت آینده سازمان پذیرش تجارت الکترونیکی و استفاده از اینترنت به عنوان یک خط مشی و مشوقی برای دسترسی و جمع آوری اطلاعات مهم از مشتریان مطرح است مدیریت دانش مشتری موجب بسیاری از بهبودها در ارائه محصول و خدمات می شود لذا هدف اصلی پژوهش شناسایی و بررسی رابطه و کاربرد مدیریت دانش مشتری در کسب مزیت رقابتی سازمان ها در تجارت الکترونیکی است همچنین در این مقاله به شناسایی و بررسی ۸ مولفه، دانش از مشتری، دانش برای مشتری، دانش درباره مشتری، ذخیره و انتشار دانش مشتری، کیفیت محصولات و خدمات، سرعت ارائه محصولات و خدمات، قیمت مناسب و رضایتمندی به عنوان خروجی و نتیجه استفاده از مدیریت دانش مشتری بر متغیر مزیت رقابتی سازمان ها در تجارت الکترونیکی پرداخته شده است جامعه آماری، کارشناسان، خبرگان و صاحب نظران اداره کل توسعه بازار بانک ملت انتخاب گردیده است با بررسی مقالات و منابع کتابخانه ای و اینترنتی همچنین با تهیه، توزیع و جمع آوری پرسشنامه پژوهش، اطلاعات لازم به دست آمد از آزمون های آماری کولموگروف اسمیرنف، رگرسیون خطی ساده و چندگانه استفاده شده است نتایج به دست آمده از آزمون های فوق حاکی از وجود رابطه خطی بین متغیر مستقل و وابسته است، به این معنی که کاربرد مدیریت دانش مشتری سبب کسب مزیت رقابتی برای سازمان ها در تجارت الکترونیکی می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.