مقاله مدیریت کیفیت آموزشی دانشگاه با استفاده از رویکرد تحلیل شکست و آثار آنمورد مطالعه: دانشگاه ولیعصر رفسنجان (عج)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت کیفیت آموزشی دانشگاه با استفاده از رویکرد تحلیل شکست و آثار آنمورد مطالعه: دانشگاه ولیعصر رفسنجان (عج) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت کیفیت آموزشی دانشگاه با استفاده از رویکرد تحلیل شکست و آثار آنمورد مطالعه: دانشگاه ولیعصر رفسنجان (عج)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت کیفیت آموزشی دانشگاه با استفاده از رویکرد تحلیل شکست و آثار آنمورد مطالعه: دانشگاه ولیعصر رفسنجان (عج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت کیفیت آموزشی دانشگاه با استفاده از رویکرد تحلیل شکست و آثار آنمورد مطالعه: دانشگاه ولیعصر رفسنجان (عج) :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
در سال های اخیر و همزمان با رشد سریع مؤسسات آموزش عالی، افزایش کیفیت خدمات آموزشی این مؤسسات با تأکید بر رضایت دانشجویان نیز از اهمیت زیادی برخوردار شده است. این موضوع سبب شده است که مدیریت کیفیت خدمات مورد توجه محققین قرار گیرد، بطوریکه روش های متعددی در این زمینه ارائه شده است. این مطالعه نیز در صدد استفاده از تکنیک تحلیل شکست و آثار آن (FMEA) جهت مدیریت کیفیت خدمات آموزشی به صورت موردی در دانشگاه ولیعصر رفسنجان می باشد. در روش FMEA جهت رتبه بندی آیتم های شکست، از شاخص RPN که حاصلضرب سه فاکتور ریسک یعنی رخداد شکست، شدت شکست و قابلیت کشف شکست می باشد، استفاده می گردد. در این راستا مقاله حاضر درصدد بکارگیریی مدل وانگ و همکارانش (۲۰۰۹) جهت ارزیابی و اولویت بندی ریسک های کیفیت خدمات آموزشی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.